Gå til innhold

Gøy med store døtre:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestilt time til napp/farging av bryn og vipper til begge de store jentene mine og meg selv. Lille rosa har så flotte så hun får vente 20 år:-)

Men det blir koselig å dra på beautysalong med de største og fiffe oss opp før vi reiser til Hellas:-) Nå soler vi oss to-tre ganger i uka sammen.....

Jeg er superheldig kjenner jeg som får både i pose og sekk, med disse ungene mine:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig! Kos dere i solarium og beatysalongen sammen...

Så har dere jo ferietur også å se frem til, kan livet bli bedre ?

Gleder meg til turbojenta blir så stor at vi kan gjøre ting sammen!

Guttungen er ikke akkurat så klar for sånne ting..hehe..

Skrevet

Så herlig!! Og dere fortjener mye kos sammen etter den tøffe vinteren dere har hatt.

Skrevet

Åååå..høres superkoselig ut! Kan tenke meg de "store" jentene synes det er topp at dere gjør sånt sammen. Misunner dere masse den Hellas turen, må vente til august jeg før det er garantert sol og varme! Bare tanken på hvite strender,rødrutete duker,tzatsiki,souvlaki,meze,iskald hvitvin,luktene av krydder og utrolige solnedganger gjør meg vanvittig lykkelig og helt reiseklar :))

Skrevet

det hørtes deilig ut =0) å mye koseligere å gjøre ting sammen.her i gården blir det ikke prioritert slike ting.men så skal jeg ikke på ferie heller da ;o) men solarium kunne jeg tenkt meg ja.er jo rene blendareklamen her.du har vel begynt nedtelling til avreise nå vel??

Skrevet

Gjett om da, nå er det 16 dager igjen til vi reiser!!! Jippi!!

Skrevet

Heldige du, koukla!!!

Kan jeg også være med til skjønnhetssalongen? Trenger litt farging, napping og filing både histen og pisten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...