Gå til innhold

Slitsom dag!

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff for en dag!! Camilla har tydeligvis forferdelig vondt i magen sin i dag stakkars.

Begynte å grine 08:30, en liten pause på trilletur mellom 11 og 12.

Skulle selvfølgelig på første barselgruppe treff i dag. Det passet jo bra...not!

Håpte at trilleturen opp dit skulle gjøre henne i bedre humør, men neeeida, våkna selvfølgelig når vi kom frem og satte igang sirena. Måtte gå før treffet var over, var jo ingen som hørte hva helsesøster sa. Kjipt!!

Sovna litt på trilleturen hjem men så var det igang igjen!

Men fikk tips av HS om å gi henne fenikkelte før hver amming. så nå skal jeg prøve det også.

Nå er Snuppa superovertrøtt og har vondt i magen sin....en kombinasjon som absolutt ikke kan anbefales!! Er helt frynsete her jeg sitter, og jammen snakker man om sola....nå er det pån igjen..huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det der kjenner jeg igjen, sånne dager er slitsomme for begge to. Hang in there, håper hun sovner litt snart så du også får tatt en pust i bakken.

Skrevet

nå har hun endelig sovnet. Stakkars lille vennen.

Hadde så vondt at hun ikke ville ha mat engang, men hun var skrubbsulten. Klarte å få henne til å spise litt og det så ut til å hjelpe på søvnen iallefall. Våkner innimellom med noen heftige grynt men så sovner hun igjen av seg selv ser det ut til....heldigvis.

Får jo så utrolig vondt av å se henne ha så vondt stakkars. Ender jo opp med at man sitter og blir superdeppa fordi man ikke kan gjøre noe. Og så får man så innmari dårlig samvittighet fordi man helst har lyst til å legge ungen under dyna på soverommet for å få fred....Hun gjør det jo ikke for å være slem heller.

Men hun var jo litt søt også oppi det hele :-) Jeg begynte å tute når hun endelig tok puppen, så ser hun overrasket på meg og klarer å lirke frem et smil....søte lille snuppa mi

Nå er det heldigvis ikke så lenge før David kommer hjem fra jobb :-) Litt enklere når man ikke er alene :-)

Skrevet

Huff, dette hørtes ikke noe koselig ut. Stakkars lille Camilla.

Synes så synd på de små når de får så vondt. Håper det går over snart og at du får nyte tiden med henne. De er jo tapre disse små vi har også!

Skrevet

Uffda, høres ut som både Camilla og mammaen har hatt en tøff dag:/ Skjønner godt at mann blir litt skjør etter en sånn dag. Håper hun får en god natts søvn og at dagen i morgen blir bedre for dere begge. Det er jo så vondt når de små gråter og er helt utrøstelige.

Håper du får kost deg litt og slappet av mens hun sover:)

Stor trøsteklem til dere begge fra oss.

Skrevet

Camilla sov helt til klokken 18 når hun endelig sovnet, var helt utslitt stakkars.

Nå har hun lagt seg for kvelden etter masse kos og et godt bad :-) Sovnet av seg selv med en gang:-) Har ikke hylt i det hele tatt siden hun våknet kl 18 så det er jo utrolig bra!!

Virker som om hun er i bedre form. Har også fått gitt henne litt fenikkelte så det blir spennende å se om det hjelper. Helsesøster sa at det ikke var noe problem å gi det, og man kunne gi det før hvert måltid. Om jeg klarer å huske det da i ammetåka mi hehe

Skal jo egentlig ikke klage på Camilla i det hele tatt. hun er jo som en engel 90% av tiden. Er nok litt bortskjemt, men i dag var virkelig en prøvelse. Står respekt av de som virkelig sliter med kolikk og som klarer å beholde vettet. :-)

Tusen takk for hilsninger, godt å kunne få ut litt frustrasjon til dere jenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...