Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Flere som nærmer seg termin og begynner å bli litt lei..? Har hørt at kanel faktisk kan fremskynde noe..men er det flere som har hørt dette tipset??? andre som har noen gøyale tips?? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd det med kanel en ukes tid nå...men ingen virkning..... Ananas skal også virke, og har prøvd det også...får en del kynnere og menssmerter av det, så kan jo hende det virker for noe...

Skrevet

Jeg prøvde meg på ananas i går, men så leste jeg på nettet at man må ha i seg 7 kilo for at det skal ha virkning. Og så skal den være fersk, så det ga jeg glatt opp. Lakris sies å virke, men jeg vil ikke ta det pga ødemer. Egentlig så tror jeg at det er den lakserende virkningen som er effektiv, så jeg skal prøve meg på kiwi. Bringebærbladte skal også virke.

Skrevet

Har jeg også hørt, og rømmegrøt, så har spist to porsjoner med rømmegrøt og omtrent 3 ganger så mye kanel på som vanlig ;-) For et par dager siden blandet jeg 1-2 ss med kanel sammen med litt vanlijeis *grøsse*, men det hjalp fint lite. Har spist en halv annanas uten helle også. Derimot fikk jeg smårier i en times tid i går med 3-5 min mellom etter sex (egen orgasme) så der skjedde det tydeligvis noe. Bitter Lemon og Lakrisrot-te skal også funke, men lkarisrot-te eller bare lakrisk skal man ikke innta dersom man har høyt BT, det kan nemlig få blodtrykket il å stige mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...