Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Bestilte da brudebuketten min, den blir med i vitt med roser, cala og en blomst til som jeg ikke husker navnet på + masse grønt. Calaene henger nedover sammen med eføy lignende blader + at vi bestilte knappehuls blomst til mannen og 2 litt store oppsatser til og ha i kirken og senere i selskapet. Det kom da på ca 2000 kanskje mindre også, så da kan vi endelig krysse bort en ting til fra listen.) Vi gifter oss foresten den 7/7. så da er neste ting på listen bryllups kaken, håper at vi kanskje kan få snakket med dem som skal lage den i dag. Noen som vet ca pris på en 3 etasjes kake??
map79 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Hei, det hørtes kjempe billig ut! Jeg skal ha en helt enkel bukett med rosa peoner, og den antydet de ville komme på 1800 kr!!!!!!!!!! lettere sjokkert! Kun rosa peoner, ingenting annet! Hvordan begynner man å diskutere prisen på sånt? Vil liksom ikke stå og prute på brudebuketten min. Noen tips?
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 Tror jeg da ville snakket med flere blomsterforetninger, viss det er flere i nærheten, så kanskje noen av di er billigere?? Jeg sparte mellom 500 og 1000 kr på å bestille i en annen butikk. Er ikke så lett (eller gøy) å stå og prute på en brudebukket vil jeg tro. Lykke til med blomstene dine.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå