Gå til innhold

Så var det en ny test av bilseter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke det nyinnkjøpte sete vårt med i den nye testen.

Men etter å ha lest litt på den fra i fjor og sammenlignet med en fra Finland 2 år tilbake lurer jeg på en ting.

Hvordan kan ett sete som ble best i den finske testen bli dårligst i den norske året etter?

Skrevet

Aner ikke!

Setet vi har, som vi kjøpte fordi det har vært best i test to år på rad, er ikke engang med i denne testen.......

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes testene blir litt urealistiske.

Det er selvsagt bra at de tester produkter men det er jo ikke bestandig de engang tar med produkter som blir solgt mye av.

Hvordan sete har dere ettersom det har kommet best ut av testen tidligere?

Solkremtesten feks. der er det en hel haug med produkter som kan være like bra som de som blir testet men de hører vi aldri noe til.

Babyline sin kom på jumboplass i år for de testet andre egenskaper i kremene i år enn i fjor, hvorfor kan de ikke ta og teste produktene skikkelig når de først tester de da.

Desuten hva vi som forbrbrukere beregner som best går vel litt på hva som er viktig for oss.

Er det viktigs med en krem garantert uten farlige stoffer eller om man må smøre oftere på?

Jeg sverger i hvertfall fortsatt til Babyline sin selv om den ble testens taper i år.

Skrevet

hrrrmf! den 21 mai kjøpte vi RECARO start,- det som var en av de dårligste i testen. Hva skal vi gjøre? Angrerett er det jo ikke og 3500 kr. er litt mye å kaste ut av vinduet....mon tro om vi går å kjøper nytt sete. Det er sååå dumt at babyshop peker ut dette setet som best når vi ber om råd...når det åpenbart ikke er så bra.....huffamei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...