Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Igår bestemte jeg meg! Nå er det nok med godterier og usunn mat!!! Fra idag så er det minimalt med godterier, og slutt på å gå halve dagen uten mat og jeg skal få i meg nok vann! Ikke noe slankekur, det gidder jeg IKKE! Er altfor glad i mat til det... :-) MEN man kan være litt mer bevisst på hva man putter i trynet og ikke bare late som at man er sylslank og kan spise hva som helst... Få bedre matrutiner rett og slett, og selvfølgelig røre litt mer på kroppen... ;-) Sånn sett har jo denne perioden med hormoner etc etc fått meg til å innse at slik kan ikke dagene fortsette! Da klarer jeg ikke hverdagen i august!!! Hadde noen travle dager på jobb før 17.mai og jeg holdt på å gå i gulvet flere ganger... pga svimmelhet etc... JA til et nytt og bedre liv ;-))))
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er også i gang her, har noen kg ekstra jeg svært gjerne vil kvitte meg med....Skal vi støtte hverandre kanskje? Skrive litt om fremdrift i denne tråden? Jeg passer på å spise minst 4 måltider pr.dag, alltid frokost, lunsj, middag og litt til kvelds. Ellers går det i frukt og yoghurt som mellommåltid....... Tøft! Er sjokoman, men kjøper Dr Adkins sjokoladen når nøden blir stor...
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 Gjerne det ;-) Det er de måltidene som er værste bøygen for meg... Trodde at jeg skulle få bedre rutiner etter at Jojo begynte med fast føde, men nei... Kan sitte å gi henne mat uten å spise selv... Så det er en av tingene jeg må rette på ;-) Må spise mere frukt og grønt også... For det meste så er det greit det jeg spiser til måltidene, men jeg spiser for sjeldent!
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 HVA? IKKE MER GODIS??? hvem skal jeg da smugspise med da?? ;o) er enig med dere,ja til sunnere liv...men jeg slenger meg ikke med denne runden.skal jeg være med på noe,så må det være å få i seg nok mat i løpet av dagen.er alt for tynn,så jeg er glad for alt jeg får putta inn jeg =0) men heier på dere,og skal ikke nevne noe om noe som kan friste. heia heia heia,dette går fint skal dere se =0)
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2007 hehehehe... Sambo lurte på om vi skulle kaste resten av Firkløvern i kjølskapet..................................... I'm a WEAK woman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og skikkelig kvalm også :-( OK, så sprakk jeg da jeg tenkte på den Firkløvern... Men det kommer ikke mer sjokolade i huset ;-))))
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 heheheh,kremt....hørte ikke??? FIRKLØVER???? njam ;o) du er ikke svak,bare bevist på god sjokolade.... å det hadde vært en skam å kaste den da....ikke sant??? =0)
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2007 Ja jeg klarte ikke det jeg... Firkløvern stakkars har jo ikke gjort noe galt liksom....
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 nei.den kunne da vel ikke bare ligge der.å miste glansen å bli hvit.!! eller enda værre....bli kasta.usj...nei,da var det bedre den ble spist =0)
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Hehe ... Firkløver er jo bare SÅ godt! I dag har jeg proppet i meg masse greier, pinjekjerner og soltørkede tomater var det siste som gikk ned på høykant.....Ikke så usunt men masse kalorier (i Pinjekjerner).....Ja ja nå er det rett for jeg kjører på bensinstasjonen for å kjøpe sjokolade......hmm...kl 01..nei nå må jeg legge meg! Tror kanskje ikke vi er de mest viljesterke hehehe... Livsnytere er vi da;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. mai 2007 .......viljestyrke......hmmmm......må slå det opp i ordboka ;-))) Natta ;-) I mårra er det en ny dag med nye muligheter!!
gammel røy Skrevet 25. mai 2007 #11 Skrevet 25. mai 2007 Hei, jeg kan slå meg sammen med deg! Ting har glidd helt ut her hjemme. Har hatt bekkenløsning slik at jeg ikke fikk trimmet etter fødselen- sjokoladen snek seg inn i skapet da jeg ammet uten stopp- ble liksom det som var greit å få i seg. Men nå er jeg klar til et nytt og bedre liv (hvis vi glemmer sjokoladen jeg spiste tidligere i dag). Tenker at jeg kan unne meg noe godt en kveld hver helg, ellers må det bli slutt. Må også komme igang med trim- om ikke annet litt raskere trilleturer.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2007 #12 Skrevet 25. mai 2007 Viljestyrke er et kjedelig ord;-) Sjokolade derimot - vakkert:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2007 #14 Skrevet 25. mai 2007 .........fniiiiiiiiiiis.......;-) Jeg skal stikke innom godtebutikken etterpå og kjøpe meg 2 krembanan, 2 caramello og 2 nero............sukk........namnam:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. mai 2007 Klatten di skjiiiiiitkjærring ;-)))) Nu fikk æ jammen lyst på Caramello......og Krembanan....og e ikke såååå glad i Nero... Men fikk lyst på det også!!!!
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #16 Skrevet 25. mai 2007 Dag 2 i et nytt og sunnere liv.. Idag har jeg spist: 1/2 Grandiosa.... Sorry altså, det har vært så travelt her...... Lover å skjerpe meg..!
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #17 Skrevet 25. mai 2007 hahaha =0) grandiosa er da ok det vel? så tynn som den er,så kan det ikke kalles usunn mat.heller et flatbrød som pirrer magen bare. endelig fredag ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har vært i Sverige i helgen på hjemplassen til sambo... Kan si det sånn; Jeg føler IKKE for å si høyt hva jeg har spist....hihihihihihi MEN jeg kom IKKE hjem med stor pose smågodt!!! Har aldri før klart å motstå smågodt hyllene i sverige før... Trallalalalala... FLINKE meg ;-)))
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #19 Skrevet 28. mai 2007 sååååå....=0) du var flink da.smågodt er jo bare irriterende vanskelig å ikke kjøpe. da vi var nå,før konfen,så gikk jeg amokk i godtehyllene....jeg er en sånn som kjøper inn,å har på lur.ble noen kg ja...hehe... men som regel kjøper vi salte kjeks og lignende.greit å ha når man sitter ute å skal kose seg litt ekstra med ungene. men det frister å kjøre til sverige igjen ja.......
gammel røy Skrevet 28. mai 2007 #20 Skrevet 28. mai 2007 grattis babyonboard. Her har det også godt bra i dag, selv om det sklei ut på lørdag. Men i morgen er en ny dag- da tenkte jeg også å få til litt trim. Jeg heier på deg!
Reveenka Skrevet 28. mai 2007 #21 Skrevet 28. mai 2007 Nei, nei, nei- hva er dette for slags tulletråd!? Det er jo klart at man ikke kan kutte ut godteriet! Nei, sjokkis og smågodt må man ha(krembanan er bare helt dødsdigg - og så kan den jo ikke deles heller, så man får heeele selv... c",)). Har forresten fått dilla på rømmedipp og gulrotstenger - og da kan jeg jo si til meg selv at jeg praktisk talt er på slankern, hahaaha! c",)
Babyonboard ;-) Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #22 Skrevet 28. mai 2007 hehehehe... Er definitivt slamlemat ja ;-)) Bare å tenke på hva alternativet hadde vært..... Kusina mi var her idag og hun gikk ned åtte kilo ved å kutte ut brød, ris, poteter og pasta... Men kunne spise alt mulig annet som er skikkelig Nei-mat i mine ører... Kan'ke være så lett vel?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå