Gå til innhold

Jeg har blitt 2 barns mamma!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig tirsdag morgen, og 5 dager før termin kom Minst til verden med litt vakuumhjelp. Han var 49 cm lang og veide 3240g.

Nå er det godt å være hjemme igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!! :D

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille :)

Skrevet

Ååååååååååååååå!!!!!

Så koslig å høre marlin,lillegutt og minst... :o)

hadde egentlig termin på dagen min du, 27mai!?? riktig det!? ;o)

gratulere så kjempe mye med den lille tassen!!!

kose dere myyyye....

 

lurer veldig på hvordan lillegutten din tar det.. :o)

har selv 12 dager igjen til termin og lurer veldig på hvordan det blir med snuppa og den lille...

 

gratulere...

 

klem.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...