Maibabyventes Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Våknet i natt av at jeg måtte på do..for nte gang. Gjorde d jeg skulle, og skulle til å reise meg, så begynnte det å renne gjen, men det kjentes annerledes ut på en måte. Ringte føden, og jordmor sa jeg skulle ta på et bind, og se om det lekkte ut mer væske, fordi ved vannavgang så gjør det ofte det. Det har jeg gjordt, og ingenting lekker. Har hatt kynnere i natt og i dag, men ingen antydning til rier. Burde jeg ta en tur på sykehuset likevel, eller er jeg da hysterisk? Har 4 dager til termin...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Det der har jamen jeg opplevd et par ganger også... Har ikke tenkte på at det kunne være vannet som kom, men det kjennes jo ikke ut som man tisser...
tina 79:) Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Var til kontroll for dette på tirsdag kveld faktisk! Hadde byttet underbukse 3 ganger på to timer selv med truseinnlegg på formiddagen, og lurte veldig på hva det kunne være. Det var helt blankt og luktløst. Det viste seg å ikke være vannavgang men store mengder utflod. Vi kan visst ha ganske mye av det nå på slutten. En test de gjorde var å rugge på hodet til babyen for å se om det da begynte å renne. Kanskje å hoppe litt gjør samme nytten! Men jeg fikk beskjed av JM om at hvis jeg var i tvil enda en gang, enda det var samme kveld, så skulle jeg ringe dem igjen. Hvis vannet går, skal man settes igang, og få antibiotika etter 24-48 timer, derfor er det viktig å følge det opp! Det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Ser du snart har termin, så ta en tlf til til føden du:) Men ellers så kan det jo være at babyen klemmer slik at resturin kom først da du reiste deg, eller som sagt har veldig mange mye og blank, rennende utflod på slutten. Da vannet gikk med min første lakk det nemlig, men da kom det litt hele tiden egentlig, og da tok de en prøve av det som kom ut blandet med ett eller annet så det ble lilla (slik som på CSI;)). Lykke til:)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Sier jeg å... Ring føden.. Bedre med en gang for mye enn en for lite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå