miss_data Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Hei.. Tulla mi har vært ganske aktiv i 2uker nå, men idag er det så rolig inni der.. Noen flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Ikke mye liv her i dag heller... liker det ikke, så jeg håper han begynner å røre litt på seg snart.
harmonika Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Uff, lite liv her også i dag, har vært rolig noen dager etter veldig hektisk 17. mai og dagene etter. Liker det ikke men det virker som det går veldig opp og ned. Jordmor sa det holdt å kjenne et og annet spark i løpet av dagen. Trøster meg med det, jeg er i uke 25, hormonell og bekymret, sukk..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Samme erfaring her - vore kjempeaktivitet siste to uker. Så plutselig 2 dagar med svakare "spark", og ikkje så ofte eller til dei tider eg har kjent før. Dermed stor uro her...inntil i dag: full aktivitet igjen. Trur at stillinga småtten velg å ligge i, samt td. luft eller innhald i tarmer kanskje kan påvirke kva vi kjenner??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå