MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Dette er et klage innlegg på hunden min. Ikke er han et barn og ikke er han 0-1 år, så nå er du advart!!! Barco driver å åpner skyvedører, og det er plagsomt i seg selv siden vi kun har skyvedører inn til alle rom utenom badet. I går klarte dumme jeg å glemme å ta med meg ukens drittbleie fra småen. Og hva har skjedd når jeg kommer hjem? Joda, da har Barco ordent opp. Slengt bleien utover hele barnerommet og spist store mengder bæsj og bleie. Og nå mens jeg sitter her og aner fred og ingen fare så begynner bikkja å spy. Nå har han kasta opp 4 ganger i løpet av ett kvarter. Siste gang kom hele bleien. Nå har jeg kasta bikkja ut på baksiden av huset og der får han stå til han har spydd fra seg!!! *river meg i håret*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Hehehe Sorry, kan ikke annet enn å le.. Ser det for meg.. Hehehe
MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 Huff.. ler litt jeg også nå.. ble bare så utrolig oppgitt!!!
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 been there, done that.... Hadde glemt å gå ut med søppelposen om kvelden jeg da min eldste var baby og greide til alt overmål og sovne på sofaen. Vanligvis ligger mine hunder i bur om natten, men hadde som sagt sovnet fra det hele. Resultat: 4 SVÆRT ivrige hunder hadde totalt ødelagt posen og kost seg godt med innholdet. Trodde jeg skulle spydd da jeg måtte ta det. var lukta som vekket meg og da kan dere tenke dere til hvor grusomt det luktet!!!!!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Oh my GOD!!! Må le her nå ja. Vil tro han fikk seg en lærepenge. Bæsj = ikke godt for magen.
MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2007 Haha! Ja, jeg håper nå inderlig han lærte!! Småen bæsjer kun en gang om uken, og det er alltid på onsdagen. Pleier alltid ta bæsjebleien ut i bosset (søpla) med en gang fordi jeg har sett hvor bikkja værer med snuten når det er bæsj på gang.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå