*Anita* Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Scrapper dere rett på mønster-ark, eller buker dere kartong som bakgrunn? Mønster-arkene er jo litt tynnere og de holder seg da kanskje ikke "stive" når man legger de i plastmappa i albumet, men kan kanskje krølle seg litt hvis man har festet litt forskjellige ting på LO'en. Jeg scrapper foreløpig bare 8"x8" og da bruker jeg noen ganger mønster-ark som bakgrunn.
Trollet73 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg scrapper bare på kartong. Noen ganger ensfarget og andre ganger med mønster på.
Tumle83 Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg bruker gjerne en kartong bak allt sammen for å holde det stivt. Hvis du har album med plastlommer bruker jeg gjerne papiret som pleier å følge med den til å legge mellom sidene, uten å lime noe fast på denne. Ellers gjør jeg litt forskjellig. Hvis jeg skal ha et helt mønsterark som bakgrunn, uten å dele den opp er det veldig greit med det arket som følger med plastlommene. Hvis jeg bruker et helt enfarget kartongark som bakgrunn, som ofte er litt tykkere, føler jeg ikke jeg har like mye behov for dette. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå