Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Har skikkelig lyst på et ordentlig sexy sett med hofteholder , strømpebånd og hele pakka i SORT. Går det an ?? Kjolen min er Ivory. Hadde vært veldig moro å gi sambo et aldri så lite sjokk til bryllupsnatten.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 :-) Men om du skal ha bh/korsett så vil vel kanskje dette vises gjennom?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Du får jo vanligvis deponert på korsett o.l så du kan jo prøve først å se hvordan det blir.... men jeg tror du vil se det gjennom om ikke stoffet i kjolen din er veldig tykt. Har selv kjole i Ivory/kremfarget, men har valgt å gå for kremfarget undertøy.
jente,jente, ? Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Det kan jo funke kjempebra.. Prøv først så ikke du står der på den store dagen med sort undertøy som lyser igjennom kjolen. I min kjole kunne jeg fint hatt sort undertøy uten at det hadde synes.. Men jeg har valgt hvitt.. Men med hofteholder og hele pakka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå