Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det tydeligvis er innlegg som blir skrevet fra tid til annen av person(er) som burde holde seg langt unna dette forum! Kan vi ikke alle bare ignorere disse meldingene. De fortjener ikke oppmerksomhet en plass!Så kan vi som liker å være her skape en god stemning:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Er kjempelei av å lese negative innlegg fra en som ikke har "baller" nok til å skrive under med nick!

Skrevet

Hehe bra poeng:) men noen ganger må jeg bare:)

Skrevet

SKULLE IKKE VÆRE ANONYM - SÅ TEIT!

Skrevet

enig. men det er ALLTID noen som blir så utrolig provosert og svarer . så driver den anonyme og dytter opp innlegget hele tiden slik at den aldri forsvinner. skjønner ikke at anonym knappen fins. alle er jo anonyme uansett, vs de ikke skriver noe på siden sin,,

enig med deg uansett.

Skrevet

er enige;) eg skiver bare med anonym knappen vis eg har et pinlig spm.. men ellers så helder eg meg borte fra den knappen;)

hadde bare folk hatt vett til å bruke anonym knappen vis det var et flaut spm så hadde det vært fint;) men folk som skal provosere!!! omg.. men kan ærlig si at eg skriver av og til tilbake til folk som provoserer, men ikke med anonym knappen;)

Skrevet

Enig!!!!!!!!!!

Skrevet

Regner med at du refererer (blandt annet) til den (idiotiske) anonyme som synes at nedtelling er teit! Jeg ble veldig provosert over innelgget (til anonym, altså! ikke ditt!)

irriterer meg over at noen MÅ lage kjip stemning her! vi skal jo være hjelpsomme mot hverandre, og dele erfaringer! rart "anonym" ikke synes det..

jeg prøver å bruke skravle forumet til mine spm, der kan man ikke være anonym, og bra er det! får saklige og hjelpsomme svar!!

Hører rykter på bim at flere tror at "anonym" som sprer kjipe svar og innlegg, er en og samme person...

Skrevet

Tror jeg vet hvem den "anonyme" er og jeg... Men tror ikke jeg skal lage mer dårlig stemning med å si noe... hehe....

Teite damen!!

Skrevet

Jeg slutter meg til dere.... Ang.nedtelleing.... jeg får ikke automatisk opp dagene jeg har igjen.. Må man være medlem av Gullsmokken???

Skrevet

du trenger ikke være medlem av gullsmokken nei. Du må bare ha lagt inn termindato på siden din(og lagre!!!), så skal du få opp antall dager igjen når du går inn på "din egen side"

Skrevet

Så enig så enig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...