Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Ikke hel sikker på om jeg er det på det praktiske og mentale planet - men kommer´n så kommer´n. Noen gager tenker jeg at det er jo veldig greit så lenge han er inni magen, jeg vet jo ikke hvordan det skal bli med to barn i familien. Men, andre ganger bare gleder jeg meg til å bli kjent med et helt nytt menneske som er bare vår! Hurra for at vi er kvinner og får lov til å ha alle disse rare tankene og selvsagt at vi får lage og føde mennesker. Lett og vanskelig på en gang!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Helt enig med du!!! )) Vi er virkelig priviligerte, vi kvinner! Kommer etter som fødeklar i morra,jeg. Lykkelig over at jeg er velsignet med nok en beibi i magen, etter nesten 11 år. )) Stor klem til ALLE gravide!!! ))
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Gratulerer med ny status, det blir jo den siste (forhåpentlegvis slepp du "overtidsstatus") og så er du mamma! Rart og fint på ein gong. Var på BiM-treff i går og Shoosa hadde med seg 2 veker gamle "sky". Det var heilt SPRØTT å ha ein så liten baby i armane, og vite at chiquitin er nesten like stor inni magen som "sky" var då ho vart født. Men fyttigrisen som eg gler meg til å møte chiquitin no, og sjå kven han/ho er!!
På'n igjen:)!! Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Hei! Det er jeg også i dag! 14.juni er en fin termin dato Jeg er veldig fødeklar! Men mest fordi jeg er så lei av å gå hjemme uten å gjøre noen ting. Har slitt en del med bekkenet så har vært sykemeldt de siste to mnd, og nå har jeg så mye vondt at jeg til tider ikke orker stort mer enn å ligge på sofaen. Og det er så utrolig kjedelig!!! Men er helt enig med deg at det er fantastisk å få lov til å oppleve dette her (tross smertene). Det å kjenne en liten baby romstere inni magen, fantastisk!! Også det at vi snart skal få se den!!! Gleder meg sykt mye! Og gruer meg litt... er førstegangs så vet ikke hva jeg går til... Masse lykke til! Spennende å se hvem som føder først!!
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2007 Ja, det blir spennende å følge hverandre denne siste tiden som gravid :-) Det er jo en ekstremt spesiell tid disse siste dagen! Har bekkenløsning selv og er mer lei av det en selve gravidemagen og ventingen. Men jeg tipper at dagene rundt termin blir lange og rare likevel og at jeg iherdig kjenner etter ett hvert tegn til fødsel. Ha en fortsatt fin dag alle fødeklare - hold ut - ikke lenge igjen nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå