Gå til innhold

Smerter i undersiden av bekkenet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere skjønner hva jeg mener.

 

Jeg har de to siste dagene hatt smerter i bekkenåpningen under og symfysen.

 

Flere som har opplevd det?

Er det tegn på snarlig fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skjønner hva du mener... Jeg har liknende smerter. Spesielt når jeg har sittet og reiser meg kjenner jeg disse smertene sammen med nedtrykk av babyen som har plassert seg i fødselskanalen... Men jeg har hatt dette de siste 4 ukene, det har vel og merke økt på i det siste , men er nå 14 dager på overtid og etter jm kontoll i dag har jeg fortsatt ingen modning. Så tror det er individuellt jeg om det er tegn på snart forestående fødsel eller ikke... Håper du slipper gå på overtid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...