Magiska Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Håper dere skjønner hva jeg mener. Jeg har de to siste dagene hatt smerter i bekkenåpningen under og symfysen. Flere som har opplevd det? Er det tegn på snarlig fødsel?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Tror jeg skjønner hva du mener... Jeg har liknende smerter. Spesielt når jeg har sittet og reiser meg kjenner jeg disse smertene sammen med nedtrykk av babyen som har plassert seg i fødselskanalen... Men jeg har hatt dette de siste 4 ukene, det har vel og merke økt på i det siste , men er nå 14 dager på overtid og etter jm kontoll i dag har jeg fortsatt ingen modning. Så tror det er individuellt jeg om det er tegn på snart forestående fødsel eller ikke... Håper du slipper gå på overtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå