Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Han er 13 mnd og jeg er nøye med hygienen. Han vaskes i vasken med babyline såpe eller olje. Hva kan dette komme av? er ikke rød .
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Gått for lenge med tissebleie, dannes gasser da.
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 KAnskje han har uvi??Ta en prøve å lever til legen
mamsen&lillegutt Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Får han nok væske? Min lille får dette hvis han ikke drikker tilstrekkelig. Men lurt å i tillegg sjekke for urinveisinfeksjon/ infeksjon under forhuden.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 I tilegg til rådene du allerede har fått; kan det hende at du er FOR nøye med intimhygienen? Gutten min bader i badebalje 2-3 ganger i uka. Da "flyter" jo tissen og alt rundt i det tempererte vannet, som ikke inneholder så veldig mye badesåpe. Ellers "tørker" jeg han med en lunken klut på kvelden og passer på at han er skikkelig tørr. Tar heller bleieskift litt ofte, enn å vaske så voldsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå