Gå til innhold

Mensmurringer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mye mensmurringer i det siste. Det har vart lenge og vært veldig intenst. Mange som skriver her at det kan være tegn på at det skjer noe snart.....Eller er det egentlig på samme måte som med kynnere at man kan ha det leeeeenge før det skjer noe? Har ikke termin før 21. juni, men har bare en følelse at det ikke blir så lenge å vente denne gangen..... Noen formeninger?....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt mensmurringer lenge nå, tror det er som med kynnere igrunn, at man kan ha det en stund uten at det betyr fødsel liksom.

Jeg ser på det som et tegn på modning jeg :)

Skrevet

Ikke for å drepe dine forhåpninger, men synes faktisk folk er blitt flinkere her inne til å skrive at disse mensmurringene ikke er tegn på noe som helst.Kan jo leses om hver dag her inne at en eller annen går og kjenner på det, men det fører ikke noe med seg.Virker kanskje mer som at mensmurringer er det "mest vanlige" graviditetstegn, for det dukker opp når som helst i svangerskapet. Selv har jeg hatt det i store deler av det, og er på max overtid nå.

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer i rykk og napp vel og merke siden uke 27, (uke 38 nå) så for min del er det vel tegn på vekst og modning.

De har vart lenge hos meg også og så sterke at jeg ikke har fått sovet skikkelig.

Har stort sett hatt de om natta....

Skrevet

Hatt kraftige mensmurringer fra og til de siste 3 ukene, og var på kontroll hos GU i går, INGEN tegn til modning, var helt umoden, så det er desverre ikke noe modningstegn :(

Skrevet

Ok, kanskje det bare er et tegn på vekst....

Skrevet

Jeg tror heller ikke at mensmurringene i seg selv er noe tegn på nært forestående fødsel... Men det kombinert med f.eks at slimproppen går eller blodtilblandet utflod, kan nok være sikrere tegn på at fødsel nærmer seg.

Skrevet

tror dette er veldig individuelt..Jeg har termin samme som hovedinnlegger, og har hatt en del kynnere og mensmurringer..hos meg er livmorhalsen begynt å korte seg ned, så det kan nok hos noen være tegn på at det nærmer seg fødsel, men er jo vannskelig å si hvor lenge man kan gå slik sa legen..kan skje fort, men også gå til termin..du merker nok når ting er ordentlig i gang.masse lykke til:)

Skrevet

Kan allikvel gå til termin...og godt over..slik som jeg. Har hatt tøffe kraftige kynnere i over èn mnd nå, hatt menssmerter som jeg var sikker på skulle føre til fødsel (3 uker siden) fordi de gjorde det i første svangersk. Men nei. Tror kynnerne arbeider en del med modningen, mens mensmurringene bare er en del av "syklusen" i svangersk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...