Gå til innhold

Statistisk sett skal babyen min komme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten i morgen, om 8 dager eller om 15 dager (eller 22, men den muligheten vil jeg helst ikke tenke på, hehe...). Førstemann er nemlig født på en onsdag, andremann på en torsdag og da må jo lilleknøttet komme på en fredag da. Så det så! ;-) Har 17 dager igjen til termin i dag så tror nok 8 eller 15 dager vil være de mest aktuelle da, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig bra teori!!! Heier på deg :)

Skrevet

Ja ikke sant? ;-) Håper litt på i morgen da, men blir nok minst en uke til vil jeg tro, noe annet vil overraske meg!

Skrevet

Jeg kan godt være med på teorien din. Mine to jenter er født mandag og onsdag, så da må jo dette bli en fredagsunge... Jeg har termin om 22 dager, men kan godt komme om 8 eller 15 dager, jeg og... Har heller ikke lyst til å gå over, men kommer ungen til termin, blir det jo et fredagsbarn... :) Men er helt klar for at noe kan skje før..... *krysser fingre* :)))

Skrevet

Her er min teori:

på mandag den 28, blir jeg 28 år, og hadde hatt termin den dagen hvis jeg hadde hatt 28 dagers mens-syklus. Det har jeg ikke, derfor er mens-termin 30 mai, og jammen falt UL-terminen min på den datoen også! MEN teorien min er derfor, at jeg er ekstra fødeklar på mandag! Blir kjempespennende å se iallefall! Skjer det ikke noe på mandag, så har jeg ikke flere teorier, så da får den bare komme når den vil, men kommer nok til å være litt ekstra spent på mandag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...