Gå til innhold

...hvor mange dager igjen....NOE SÅ TEIT....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Get a life...

Alle vet vel hvor lenge de har igjen. Jeg driter i hvor lenge dere har igjen... Dere må ha for lite å bry hodene ders med. Start en vedledighetsorganisasjon istedet for å bruke tid på tull. Nå avslutter jeg dette innlegget, for jeg har allerede brukt skammelig mye tid på å proppe vett inn i hodene på ..... folk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 116... juhuuuuu!!!

Skrevet

like teit å brukte tid på å skrive dette innlegget..get a life...

Skrevet

har forresten 138 dager igjen..så jeg er over halvveis =)

Skrevet

helt enig med HI.......

Skrevet

get a life :)

La folk holde på med sitt.. ingen grunn til å svare om man ikke bryr seg... det er hele poenget med forum :)

Skrevet

å ta seg tid til å påpeke at noe er teit, det er teit det! herregud, da er det vel bare å drite i å være inne på forumet her isteden, la alle få prate om det de vil , er derfor jeg er her ihvertfall...

Skrevet

Syns det er koselig jeg:) og ingen som sier du må svare på det vell;)

Ha en fin dag videre anonym:)

Skrevet

Jeg har 100 dager igjenn jeg da :D

Pleier vanlivis ikke å legge ut dagene jeg, men regner med du driver med sånn omvendt tankegang. Så for å glede deg, fikk du svar herfra og :)

Skrevet

jeg er på de magiske 100 dager idag.. ca.. hehe..

fortsatt god dag alle sammen. specielt HI. :)

Skrevet

90 dager, her;-)

Skrevet

He he, det jeg har reagert på med de innleggene er vel nettopp det at folk tror de vet hvor mange dager de har igjen. Det er vel bare de som skal ta planlagt keisersnitt som kan si (nesten) sikkert hvor mange dager de har igjen, vi andre kan bare angi det veldig omtrentlig (med forbehold om for tidlig fødsel).

Så jeg har ikke svart på noen av disse trådene, men gidder da ikke irritere meg over at andre syns det er morsomt :-) Bare fortsett dere jenter :-D

Skrevet

jeg antar at jeg iallefall har 101 dager igjen til den store ventetiden :)

det er 101 dager til termindagen som er 2.sept.. ergo da begynner tiden å renne sakte

Skrevet

Jeg har 98 dager igjen til termin! om hun kommer før eller etter vet jeg jo ikke:)

Skrevet

teller dager til termin! 118 dager til termin;) forventer å gå overtid eller føde før, hvem vet?

Skrevet

jeg er halvveis om en uke....juhuhuhuhuhhuhuhuuhuhu..syns det er koselig jeg med sånne "teite" innelegg. = )

Skrevet

Jeg har begynt nedtellingen, 99 dager igjen til termin....juhuuu... skal vel forresten over 3. trimester snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...