Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 skulle egntli vert på jobb, men jordmor tok en telefon til legen min og de ble enige om at jeg fikk ikke jobbe mer dette svangerskapet..så da sitter jeg her. var sykemeldt hele april,og jobbet 80%i mai frem til nå..husker bare hvor mye jeg kjedet meg i april..noen som har forslag til hva en kan finne på når en er sykemeldt 100% og ikke får gjøre stort??? (sliter med regelmessige kynnere, er i uke 29) men sånn utenom det, det var så mye liv i magen å tulla vår herja så mye at hele magen ristet,så både jeg å jordmor smilte godt da ja =) var så deilig å høre hjerte igjen =)
Mirakelungen Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Tja, du kan jo baare kose deg og nyte været i første omgang:) Svangerskapet går nok fortere enn du aner, før du aner ordet av det er du fødeklar:) Du kan kanskje begynne å strikke dersom du liker håndarbeid da.
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Hmmm... Du får finne deg en eller annen hobby,stillesittende siden du har kynnere.. Brodering? Strikking? Smykkelaging? Male bilder? Skrive bok til bebisen?
amilde 11.06 Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Facebook! Det får dagene mine til å gå. Jeg sitter også mye ute, det er så godt å få frisk luft og litt farge i ansiktet før fødselen. Med te-koppen, krimbok og pledd(hvis det er kaldt) i nærheten. Lykke til!
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 det regner i dag, men får håpe på litt sol noen av dagene..er jo snart sommer =) te hørtes godt ut *lager meg en kopp*
Spira31 Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 hei snuppa! så på profilen din eg... eg e òg fra Stavanger, sykemeldt/permitert fra studie og har termin bare litt før deg..8 aug! du kan jo lesa Harry Potterbøkene..prøve å lesa nr 5 nå på engelsk før an komme på kino i sommar...det tar tid!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå