Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Hvem er det som har ringene under vielsen før påsetting? Er det brugdommens forlover som har begge ringene?
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Dytter denne opp for deg jeg, for lurer i grunn litt selv også.)
CB-BabyBoy Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Det kommer vel litt an på; vi hadde en brudepike som bar ringene inn. De lå i på et lite sølvfat med fløyels pute oppå. Hun satte de da på bordet hvor vi skulle signere papirer og sånt; hadde tente lys der og en hvit duk som min tippolde mor hadde brodert (hardanger søm) Det skal nevnes at dette var en seremoni med human etisk forbund da!
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Brudgommens forlover som tok med våre inn, så tok vi de fra han og satte de på hverandre...
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Det vanligste er som du sier at brudgommens forlover passer på begge ringene før påsettelse. Men vi skal ha brudepike som ringbærer, og hun vil da bære ringene på en pute opp gulvet, sitte sammen med forloverene under vigsel og gi ringene til oss når det er ringpåsettelse.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Presten passet våre. Mannen min gav dem til han rett før vielsen. Dette er pga han forlover er kjent for å være litt vims, så vi kunne ikke ta sjangsen på å så der uten hvis han hadde glemt dem
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Vi gav ringen min til hans forlover og ringen hans til min forlover. Og så kom de bort når vi skulle sette de på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå