solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Hvor får jeg tak i disse? Har prøvd avent sine, men de er så lange at han bare brekker seg. Så prøvde vi Mum men de vil han heller ikke ha, og han har et lite, men dog, sugebehov i perioder og jeg hverken orker eller har mulighet til å ha han på puppen hele tiden. Vet at Nuk har noen små som butter opp i ganen, tenkte å prøve de, men har ikke funnet dem enda.. Noen som har noen andre forslag?
Bellen^2 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Vi sleit lenge med å få junior til å ta smokk, men NUK sine ble endelig godkjent. Vi har kjøpt de på Babyshop, men har også funnet NUK flasker og tutter på Brio leketøysbutikk så det er mulig de har smokker der også. Lykke til
snartmammapåny Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Tror navnesutten.dk bruker nuk tutter, de er iallefall kliss like de nuk tuttene jeg har. Ellers så har jeg kjøpt nuk tutt på "Baby Comfort" og de har de val på de fleste babyutstyrsbutikker.
Murmeline Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Hvis du foretrekker internettshopping, tror de har de på alexi.no
Benni-min Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Min gutt tok også bare NUK sine. Kjøper dem på brio. Men selv om han er snart 10mnd, så bruker han de minste. Brekker seg av de andre.
hårsår Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Jenta mi vil også bare ha Nuk sin smokk. Vi kjøpte den på barneutstyr- butikken.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2007 Takk alle sammen. Da skal jeg se hva jeg finner rundt omkring... =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå