Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Hei, Er det noen som har vært på 3D hos den nye tyske legen på Majorstuaklinikken? Var han flink?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Hva heter han da? jeg var hos en lege der i går, han het Peter Molnar eller noe sånt. og snakket veldig gebrokkent... Men flink var han i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Jeg var også hos Peter Molnar for et par uker siden. Han var veldig hyggelig og virket flink også, men jeg tenkte i mitt stille sinn at jeg nå endelig fikk min lønn for å bestandig skrive for alle de utenlandske legene som alle de andre sekretærene vrir seg unna å skrive for. Han snakket fort og ikke helt norsk nei. Vil anbefale å be ham snakke saktere hvis det er noen som har trøbbel med å få med seg det han sier. Han virket så hyggelig så det går sikkert bra.
*Villekulla* Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Dr. Molnar er fra Ungarn. Flink i sitt fag, men spesiell type
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Du mener sikker Molnar. Han er meget dyktig. Bland annet sa han til meg i uke 24 at min sönn ikke kom til å vende seg med hodet ned. Sa det til jordmora mi og hun bare fnyste. Det viste seg til slutt at han fikk rett. Min sönn lå med rumpa ned hele svangerskapet og ble tatt med keisersnitt. Eller fortalte Molnar at han har jobbet på store, presigetunge sykehus i London og andre europeiske byer. Han har nok gjort leksa si for å si det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå