Gå til innhold

Noen som har vært til 3D ultralyd etter uke 30/rundt uke 33?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ble det bra bilder? Skal i morgen og da er jeg 33 uker på vei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i uke 31+4. Jenta hadde lagt seg med hodet ned, og lå med ansiktet trykka inn i morkaka, så det ble ingen optimale bilder. Dessuten var hun ca en uke "forran skjema", så hun var jo ganske stor, men jeg var forberedt på at det nok ikke kom til å bli perfekte bilder, så jeg var kjempe fornøyd med å se et bollekinn, en flatklemt nese litt av et øye og en nusselig munn :)

Skrevet

Takk for svar thea'83 :) Ja regner ikke med å se all verden, men nok til at ventetiden blir litt mindre pluss nok til at legen kan se det nødvendigste.

Noen andre? Evt noen som har link til side med 3D bilder av uke30-34 bebiser?

Skrevet

jeg var på 3d i uke 34 med andremann, og det var en opplevelse! Fra 32 og utover ser man jo ansiktsuttrykk og trekk, han var helt nydelig;=)

Gled deg!

Skrevet

jeg var på ultralyd på fredag, i slutten av uke 32. det ble kjempe fine bilder!! fikk se han fra flere forskjellige vinkler og ansiktstrekk var tydelige. han var helt nydelig forresten, absolutt vært prisen!! hun sa at han lå fint til da, og at ikke alle lå slik at man kunne se så godt, men man kunne risikere å ikke få "perfekte" bilder selvom man kom i tidligere uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...