matilde med to små venter nr 3 Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg venter nå barn nr 3 og har tidligere hatt en simo vogn som jeg skal selge fordi den er altfor stor sammenslått. Jeg trenger en kombivogn som er liten sammenslått, og som barnet ligger lunt og godt og tåler mye vær og vind. Jeg er mye ute på tur i all slags vær, og mye på reise med barna, både i bil og fly.. så jeg trenger en liten, robust, og god vogn som kan brukes fra nyfødt. Trenger hjelp!!!!
LadyLay Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Vi har vært kjempefornøyde med vår Hartan Skater XL og den er like fin nå som den var når vi kjøpte den ny for 3 år siden!! En skikkelig kvalitetsvogn som tåler MASSE!
Ingunnmor Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Hei Vi har kjøpt Teutonia Mistral til jenta som kommer i juli. Det er den letteste på markedet og blir ganske liten når du slår den sammen. V har sett på utrolig mange vogner, men ingen var så praktisk og samtidig så fin som denne. Veldig mange kjøper ny vogn når man skal begynne å bruke sportsvogna fordi vognene er så store og tunge, det trenger du ikke med denne. Her har man vogn lenge. Har blitt anbefalt å kjøpe den i Sverige, men vi fant en forhandler i Norge som solgte den til en veldig god pris. Fikk 2007-modellen for 6400 kr inkl. stellebagen. Det er rimelig
allegodetingertre Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Enig, teutonia mistral med softbag. Den tar liten plass sammenlagt, er lett å slå opp og sammen, veier lite i forhold til Simo ol, har vendbart styre og kjempegod å trille. Men husk å kjøpe med lufthjul, da blir den også god å trille på vinterføre. Jeg reiste mye med min vogn alene, aldri noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå