Gå til innhold

IKM uke 7 jenter!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med dere? Vi var jo en hel gjeng det klaffet for her i vinter!

Mage? UL? Fått vite kjønn? Ny termin?

Selv har jeg litt mage, kjenner lite liv fordi jeg har morkaken på fremsiden. Har lagt på meg 3 kg, begynner på uke 20 i dag.

Jeg har vært på UL, og vi venter en fin liten gutt 20. oktober. Terminen ble satt frem med 3 dager :) Ikke så mye men bedre enn tilbake syns jeg!

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Er her enda :-)

Magen vokser og jeg har kjent liv siden uke 16. Nå er det full fest inni her hver dag.

Lagt på meg 1,5 kg foreløpig, men regner med at kiloene kommer rennende på snart...he he.....

Skal på ultralyd neste torsdag, så da håper vi at vi får vite kjønn slik at vi kan begynne å tenke på navn og handle klær!

Er 17+6 idag

Skrevet

Heisann! Ja det var litt av en gjeng tidligere i vinter ja. Kjenner liv daglig,spesielt på kvelden når jeg har fått roet meg ned på sofaen. Deilige kjærtegn! Skal på UL om tirsdagen,gleder meg veldig til å se lille babyen. Vi skal ikke vite kjønnet,visste det ikke med forrige heller. Må jo ha masse spenning igjen til fødselen...og det er litt artig å terge familie og venner som ikke vet noe de heller før babyen er der. Hehe. Er i uke 17+6 i dag. Lykke til videre alle!!

Skrevet

jeg er jo her også da..men det visst du jo hi hi

det begynner å vises nå ja..

idag har jeg kjent små spark tror jeg;)

UL neste torsdag

er 18+1 idag

har vel gått opp sånn ca en kilo

Skrevet

Jeg er fortsatt her jeg også :) 16+3 og skal på UL 6.6.

Var allerede på en tidlig innvendig UL for en uke siden og da så jeg baby men ikke hva det var :)

Magen min synes veeeeldig godt og jeg er førstegangsfødende, har lagt på meg 3 kg men men får jo ta de av etter november.

Skrevet

Heisann

Er her ennå jeg også :)

Er 19 uker i dag, og termin er 20.oktober.

Var på ultralyd og alt sto bra til med den lille gutten vår :)

Magen er kommet for å bli, men er ikke så veldig stor ennå.

Ellers har jeg vel lagt på meg rundt tre kilo.

Begynner såvidt å kjøpe litt klær nå, det er såååå kjekt iallefall

siden dette er førstemann :)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Heisann alle sammen.

Er 17+6 idag, er i fin form men sliten grunnet masse jobb og eksamen.

Vært på tidlig UL i uke 13, alt sto bra til, skal på ordinær UL 29. mai. Håper å få vite kjønn.

Har lagt på meg mellom 2,5 og 3,5 kilo, magen synes allerede veldig godt.

Har kjent antydning til liv siden forrige uke, men ikke så mye. Fått kynnere (?).

Vanlige klær kunne jeg glemme i uke 9, så her går det i gravidklær. Siste vanlige buksa måtte takke for seg igår:):)

Skrevet

Det var jo ganske mange her enda jo!!

Har dere kjøpt noe utstyr? Jeg har en venninne som skulle selge sine ting, så har allerede kjøpt både vogn og bilsete. Fant ut det var like greit- så slipper en alle utgiftene på en gang. Tør ikke kjøpe så mye klær, en får jo så mye....

Skrevet

Jeg er her fremdeles. Vi var på ul for et par dager siden og i magen min ligger det en liten jente. Ul termin er 26.10.07

Kvalmen er der litt fremdeles men ikke så mye som før, godt å kunne spise den maten jeg har lyst på igjen :)

Jeg har til nå lagt på meg 0,5 kg ( lite pga oppkast den første tida). Men magen er stor og god og kjenner spark nesten hver dag.

Kjekt å høre hvordan det går med ikm uke 7 jentene :)

Skrevet

Jeg er ogsaa her! Var paa ul i gaar, og der saa vi en nydelig liten lillebror. Terminen ble uforandret, 26.10.07. Jeg har foreloepig ikke hatt noen plager i svangerskapet, og haaper det fortsetter slikt. Stor mage har jeg faatt, og har naa begynt aa kjenne liv hver dag. Forst og fremst etter at jeg har spist.

Hyggelig at det forsatt er mange av oss som er innom bim!

Skrevet

Er her jeg og!

Jeg er 19+1 på vei, formen er super! Er så deilig å få tilbake litt energi...

Magen min er stoor og kule-rund, kjenner masse liv, selv om morkaka har vært så elskverdig å lagt seg foran.. Men babyen sparker så jeg kjenner det godt i sidene og nederste halvdelen av magen.

Var på ultralyd nå på mandag, og terminen min ble satt tilbake 11 dager, til 1. november, men jeg vet av erfaring at "min" termin er den som er mest korrekt, så jeg går ut i fra at den lille kommer til rundt den 20, oktober. (jeg har alltid blitt satt tilbake på ul, men samme om det har vært 5 eller 15 dager, så har jeg enda ikke gått over "min termin", så jordmoren mener at mine svangerskap er litt kortere enn normalen)

Men ikke fordet, jeg kjenner det jo når h*n har tenkt til å komme ut da, hehe.

Vi ville ikke vite kjønnet, så vi lever i spenning.. Og handler det lille vi skal i nøytrale farger, rosa og blått har vi fra før.

Ungene gleder seg vilt og koser masse på magen, pappaen prøvde seg på å høre hjertet med en do-rull, men måtte fort innse at han nok er litt tidlig ute enda, så han nusser og prater med magen i stedet sånn foreløbig.. Han er så søt at.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...