Gå til innhold

er jeg sær nå? samboeren min mener hvertfall det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har en sønn som heter marcus, og nå venter vi nr2, og jeg vil at navnet hans også skal begynne på m. samboeren min syns at det er uvesentlig, og at det blir så få navn og velge mellom.. sant det, men er jo mange fine også:)

nå har han kommet på et navn på m han syns var litt fint MAXIMILLIAN!!!! hmm....... syns det er litt for spesielt jeg da.. syns dere det er fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen til ei på barselgruppa heter det... Litt voldsomt etter min smak. :-)

Skrevet

Er vel ikke så sært det,vel! Kusina mi heter Kirsti,er gift med Kjetil og har barna Kasper og Karine! :-)

Maximillian kan du jo bare kalle Max sånn i hverdagen,kjekt og lettvint navn,det! :-)

Skrevet

Jeg skal bruke navnet Magnus...

Kanskje du liker det?? Jeg er mer tilhenger av enkle navn jeg da:)

Skrevet

jeg har kommet med mange forslag, men vi er liksom ikke helt på nett når det gjelder navnvalg denne gangen.. mikkel, michael, mario, marius (litt likt marcus da..)

men vi blir vel enige tilslutt vel. er jo enda en god stund til vi må bestemme oss:)

Skrevet

Liker mer vanlige navn jeg da =) Hva med mathias? Jeg synes det er så fint navn, men samboer var ikke enig så det ble Aleksander =)

Skrevet

jeg synes det er litt barnslig å absolutt skulle ha samme forbokstav på alle. Gjør du det samme når du leter etter mat på butikken? Mais, majones, makaroni, melis, mariekjeks, mokkabønner, mandarin, mårpølse.....?

Jeg skal kalle gutten min for noe på M, men desverre. Du får ikke vite hva det er. Værdens nydeligste navn. Bare 14 stk som heter det i Norge,...........snart bare 15 stk...... :) Kall ungen din Maximillian du. Tungt, men kjempefint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hilsen ei skikkelig hormonell drittkjærring.

Skrevet

Jeg synes det er litt kult med alle navna på samme bokstav.. men om dere ikke greier å enes om noe navn.. er det kanskje like greit å finne et dere synes er fint begge to... selvom det ikke begynner på M...

Men jeg liker Mikkel, Magnus, Mathias og Marius...

Skrevet

herregud, det var da voldsomt så grinette du er a!!!!!!!! er ikke ute etter noe spesielt navn som så få heter jeg, så det kan du bare ha for deg selv!! derfor jeg ikke liker maximillian serru!!

Skrevet

Ville ikke brukt samme forbokstav på navna , men det er min personlige mening da..

Skrevet

Synes Maximilian er et flott navn, og Max som kallenavn fungerer helt fint. Om du ønsker navn på M og dette er det eneste som samboeren din liker så får du bestemme deg om bokstaven eller navnet er det viktigste. Liker du alternativene hans som ikke begynner på M bedre?

Skrevet

han syns christoffer, sander, alexander, sindre, simen er fine. er enig i det jeg også, så jeg må vel bare innse at det ikke blir et navn på m..:-/ men siden samboeren min og jeg også begynner på samme bokstav, syns jeg det var litt fint med ungene å..

martin, mathias, og morten er oppbrukt i familien allerede..

Skrevet

når i høre det navnet tenke i på adoptiv ungen til bærta fjerta som i ikkje like....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...