tina 79:) Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 I går hadde jeg akkurat en uke igjen til termin, og jeg har blitt advart av mange av mine venninder om at man ikke må fokusere alt for mye på termindatoen for at man ikke skal bli gaaaal Så da prøver jeg meg på følgende tanke istedet: I går var det akkurat en uke igjen til termin, det vil si at jeg MAKS har 3 uker igjen av svangerskapet mitt, og 3 uker er jo ikke så veldig lenge, det er under en måned, og sammenlignet med et 40 uker langt svangerskap, så er det jo heller ikke så galt å gå 3 uker til. Prøver å tenke på det, og det hjelper faktisk! 3 uker skal jeg klare å holde ut! (JM har lovt at jeg ikke skal gå mer enn to uker over termin) Jeg er heldig, og har få plager i svangerskapet, sover ganske godt om natten (bare oppe en til to ganger), bekkenet mitt har stabilisert seg, og mini virker som om h*n har det veldig fint der inne fortsatt. Har FULL forståelse for at de som virkelig sliter nå på slutten kanskje ikke er like optimistiske som meg. Kanskje optimismen kommer at at det er en veldig fin og solfylt dag?
*Milla74* Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Hmm, ja du er nå søt da ;0) Må innrømme at jeg er litt lei, men du ha jo absolutt rett i det du skriver. For meg er det maks 23 dager igjen, og det skal jeg jo greie! (Jeg har lovnad å KS dersom jeg ikke har født en uke etter termin) Knotten her har d bra og, det er jo det som betyr noe, så da får jeg bare tenke positivt!
tina 79:) Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 He he! Gjør så godt jeg kan for å ikke bli utålmodig! Jeg er fæl å være i hus med når jeg er det!
ifie Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Jeg gjorde akkurat som deg! Har termin 29.mai, og på tirsdag var det max 3 uker igjen! Er greit å legge på ekstra dager, så får man heller bli positivt overrasket Jeg har også få plager, så det er nok lettere å tenke positivt enn de som sliter med f.eks bekkenløsning. Men det er skikkelig trangt der inne nå, så jeg kan ikke forstå hvorfor bitteliten fremdeles koser seg der og ikke vil komme ut enda...!
Hattifnatt Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Tenker det samme. Etter å ha vært i alarmberedskap i snart tre uker, har jeg omtrent bare gitt opp å vente på ham. Han får bare komme når han er klar. En uke til termin og maks to uker etter det skal jeg vel klare etter å ha vært gravid siden tidlig i høst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå