Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 JEg er 8 dager over tia i dag å mår jeg sto opp så rant det en hel masse guffe ut av meg. sen er rennende men litt slimete. ikkenoe farge på det bare blankt... hva er dette.... det er ikke slim proppen. for den har gått. men dette er alt for rennende....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg vet ikke hvordan det skal se ut. er det som vann eller er det litt slimete??
AE❤️ Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Fostervann er blankt ja..Akkurat som vann, kan ha en litt emmen lukt! Utflod kan jo være slimete, men skulle ikke tro at det rant såå mye Ta en tlf til føden du, er nok fostervann!
Meduza Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 jeg er ganske sikker på at det er fostervannet ditt., de kan ha flere farger/ikke farger i det hele tatt. Har du ringt sykehuset? Lykke til...
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Det er nok fostervann ja.. Men hvis det renner/fosser så har ikke hodet festa seg,og da må man legge seg rett ned og ringe ambulanse.. I hvertfall det jeg har fått beskjed om..(det hørtes litt mer dramatisk ut enn jeg tror det er....)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2007 Da har jeg snakka med føden... å de sa det var foster vann. det bare pippler liksom renner ikke. har stoppet opp litt nå. å litt sterke mens smerter. så skal se det ann med å reise inn. =) takk for svar jenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå