tina 79:) Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Var på kontroll for mulig fostervannsavgang i går, og det var heldigvis falsk alarm. Jeg var ikke moden engang, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet! 6 dager igjen til termin Er veldig glad for at det var falsk alarm, fordi jeg skal føde på ABC, og hvis det hadde vært fostervannet som hadde gått, måtte jeg ha blitt flyttet over til føden på Ullevål, og det har jeg jo ikke lyst til, så da holder jeg meg hjemme og venter på at alt skal starte av seg selv!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 :0) Spennende uansett, da. Du er heldig som skal føde på ABC. Har hørt så mye flott om det, og akkurat vært på svangerskapskurs med ei jordmor derfra. Virker så naturlig og fint. :0) Skal føde i Tønsberg jeg, da. Håper det er blitt bra der nå som det er nytt. :0)
boble <3 Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Lurte på hvordan det gikk med deg ja:0) Er uansett ikke så lenge til terminen din, så ting starter nok snart skal du se. Har også hørt masse fint om ABC så forstår godt at du vil føde der. Lykke til videre:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå