endelig-vår-tur:) Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 jammen får tiden fort her, syns ikke det er lenge siden vi fant ut nyheten;) nå er jeg i full gang med handeling av klær og utstyr, mye som må på plass gitt.. er vel muligens tidlig ute med å skaffe ting, men jeg velger å vere optimist;) skal til jordmor i dag også, så er jo selfølgelig spent på om alt er som det skal forsatt.... håper dere andre har det bra også, og lykke til videre:)
Dragemor Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Grattis! Jeg kommer hakk i hel. 101 dager igjen i dag ) Gleder meg til det blir tosiffra!
SeNoMamma Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 100 dager igjen her også...tiden flyyr! har faktisk ikke kjøpt noenting ennå, men så har vi masse fra førstemann, så er ikke stort vi trenger. lykke til videre alle sammen!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Gratulerer med 100 dager igjen=))))) Jeg var der jeg også for 6 dager siden hihi=) må si det er helt HERLIG å være nede på tosifra tall... Lykke til videre
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Gratulere med den store dagen:) her er det "bare" 98 dager igjen til termin:)woho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå