Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har 6 jobb dager igjen nå, kjenner virkelig at det begynner og bli tungt å være på jobb fulle dager nå:

Må jo bare bite tennene sammen, men er utrolig slitne nå. Er det noen andre som kjenner seg igjen:)

klems fra bolle moren

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen! Jobber fullt og håper jeg holder ut, men nå tror jeg bekkenet har begynt å melde seg...er i uke 30. Jobbet helt ut med begge de andre barna, så har ikke så dårlig samvittighet hvis jeg må redusere. Men trives i jobb og holder ut; er vel husarbeidet hjemme det går mest ut over...

Skrevet

Har en maaned igjen paa jobb, enn saa lenge gaar det greit men med opplaering av vikar er det mer slitsomt enn det ville vaert uten vikar for aa si det saann... Haaper jeg faar slappet litt mer av paa slutten, maa vel etterhvert bare gi over ansvaret og haape hun er ansvaret verdig... Skikkelig kontrollfrik jeg altsaa.

Skrevet

Jeg jobbet til jeg var 34 uker på vei. Da ble det sykemelding.

Skrevet

Jeg ble sykmeldt nå på mandag......fått skikkelig bekkenløsning!

Jeg er nå i uke 32....!

Hadde håpet på at jeg kunne få jobbe helt til jeg skulle ut i permisjon......men slik gikk det ikke!!

Skrevet

Ja, jobber og jobber og det er SÅ mye som skal gjøres på jobben før jeg går ut i permisjon at det blir overtid annenhver dag. Synes det har gått greit til nå, men nå er jeg SLITEN. Fikk ikke sove i går kveld for jeg tenkte på alt som skulle gjøres på jobben, og at jeg måtte sove for å bli uthvilt nok til å klare å jobbe, og da klarte jeg i alle fall ikke å sove.

Så da blir jeg så sliten noen dagen at når jeg kommer hjem vil jeg bare gråte. Vet ikke lenger om jeg orker hele den siste måneden på jobb.

Gleder meg VELDIG til ferie 22. juni..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...