Gå til innhold

Palma de Mallorca...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der? Ekssvigerinnen min og jeg skal dit på "spisegodmatogdrikkevinogslappeavtur" i begynnelsen av juni...

Dette blir en sånn langweekend i byen, men med muligheter for å komme oss til en strand og bade om vi vil...

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært der, men fikk veldig lyst nå! Det blir sikkert veldig bra!

Skrevet

Jeg har vært der:-)

Det er bare å starte i ene enden og tusle det - mye spennende å se på, mye god mat og vin........om ikke dere får til det der så må dere ha landet på feil sted:-)

Skrevet

Har vært innom Palma i forbindelse med ferie på øya.

Koselig by. Har egentlig ikke så mange tips.Men det er jo bare sååå kos å gå rundt og se på og føle livet. God mat, vin, fortauskafeer og ja shopping, masse fint å handle der....

God tur !

Skrevet

Åååå så deilig. Der har jeg vært masse. Mamma bodde der i sin ungdom og har fortsatt mange venner der...

Perfekt by for venninne/vin/shoppingtur spør du meg;-)

For shopping anbefales områdene rundt Paseo Borne og Las Avenidas. Litt mer eksklusvt er gaten Jaime III...

Start kvelden i gamlebyen Casca Antigou, La Lonca området der har masse koselige barer og restauranter, likeså Es Jonquet.

Dere MÅ ta en tur innom baren Abaco, om ikke annet bare for å se - en kuriositet i et gammelt palass, pyntet med frukt og blomster...morsomt å se.

Wineing er en kul bar hvor man får et kort som man stikker inn i "vinmaskiner" og velger hva man vil smake, så lever du kortet inn og betaler når du går...

Ta også en tur i katedralen.

Vil dere ha en tur på stranden er Illetas nært med buss.

Misunnelig, misunnelig - god tur:-)

Skrevet

Takk takk, akkurat det jeg ville høre ;-)))

Skrevet

Overraskende sjarmerende by !!!!!

Trodde egentlig det var en by full av charter-turister - men det var det ikke.Bra shopping og hyggelige tapas-restauranter.Koselig å bare gå og tusle i gamlebyen.

Vi var på en koselig liten strand utenfor byen...husker ikke navnet nå :-(

Tok bussen ca 30 minutter-tok det som en sightseeing-tur.

Skrevet

Stranda het illetas !!!

:-)))

Skrevet

Hehe, Tiggywinkle - om jeg ikke fikk lyst til å reise på tur dit da jeg leste Babyomboards innlegg, fikk jeg det hvertfall nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...