Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Noen som har vært der? Ekssvigerinnen min og jeg skal dit på "spisegodmatogdrikkevinogslappeavtur" i begynnelsen av juni... Dette blir en sånn langweekend i byen, men med muligheter for å komme oss til en strand og bade om vi vil... Noen tips?
Travelmor Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Har ikke vært der, men fikk veldig lyst nå! Det blir sikkert veldig bra!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har vært der:-) Det er bare å starte i ene enden og tusle det - mye spennende å se på, mye god mat og vin........om ikke dere får til det der så må dere ha landet på feil sted:-)
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Har vært innom Palma i forbindelse med ferie på øya. Koselig by. Har egentlig ikke så mange tips.Men det er jo bare sååå kos å gå rundt og se på og føle livet. God mat, vin, fortauskafeer og ja shopping, masse fint å handle der.... God tur !
Tiggywinkle Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Åååå så deilig. Der har jeg vært masse. Mamma bodde der i sin ungdom og har fortsatt mange venner der... Perfekt by for venninne/vin/shoppingtur spør du meg;-) For shopping anbefales områdene rundt Paseo Borne og Las Avenidas. Litt mer eksklusvt er gaten Jaime III... Start kvelden i gamlebyen Casca Antigou, La Lonca området der har masse koselige barer og restauranter, likeså Es Jonquet. Dere MÅ ta en tur innom baren Abaco, om ikke annet bare for å se - en kuriositet i et gammelt palass, pyntet med frukt og blomster...morsomt å se. Wineing er en kul bar hvor man får et kort som man stikker inn i "vinmaskiner" og velger hva man vil smake, så lever du kortet inn og betaler når du går... Ta også en tur i katedralen. Vil dere ha en tur på stranden er Illetas nært med buss. Misunnelig, misunnelig - god tur:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2007 Takk takk, akkurat det jeg ville høre ;-)))
Rose69 Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 Overraskende sjarmerende by !!!!! Trodde egentlig det var en by full av charter-turister - men det var det ikke.Bra shopping og hyggelige tapas-restauranter.Koselig å bare gå og tusle i gamlebyen. Vi var på en koselig liten strand utenfor byen...husker ikke navnet nå :-( Tok bussen ca 30 minutter-tok det som en sightseeing-tur.
Reveenka Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Hehe, Tiggywinkle - om jeg ikke fikk lyst til å reise på tur dit da jeg leste Babyomboards innlegg, fikk jeg det hvertfall nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå