MintCondition Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jenta mi veide 1 kg mer da hun var like gammel, og var like lang. Vil ikke si du har en tynn unge nei, men kanskje litt på den slanke siden!
gullets mamma Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 det er store variasjoner det.min gutt er 15 mnd nå.veide han sist da han var 12 mnd.da var han 8500gram og 74 cm lang.liten,men frisk gutt
Sassy. Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Da vesla var 13 måneder,var hun 9.8 kg og 76.5 cm,hun var akkurat midt på kurven. Så hun er nok bare litt lang og slank jenta di da vil jeg tro :-)
<3 Legoland <3 Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Datteren min er snart 19 mnd. 8800 gram og 76 cm !!!
Livmor Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Gutten her var 9,3 kg og 80,5 cm da han var 15 mnd. Han er ganske slank, men han lå innenfor normalen til hs. Syns jenta di høres helt fin ut jeg:-)
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Min veier omtrent det samme og er 80 cm lang, følger sin egen kurve helt fint (er snart 14 mnd hun og). Var på kontroll på hs for noen uker siden og de sa vekten hennes var helt fin. Hun spiser som en mann og har i allefall forbrenningen iorden ;-) (hadde det enda vært sånn for ho mor og...)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Ikke om hun følger sin egen kurve. Min jente er 23 måneder å veier 10 kg.
Riggis Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Jenta mi er 20 mndr, veier 10,5 kg og er 80 cm lang. Men, hun er ikke for tynn - bare slank og lett og helt nydelig :-)
*Ulrikke* Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Da snuppa mi var 78 cm lang veide hun 9,5 kilo. Hun er ingen kjempe akkurat, men vekt og høyde er vel helt ok i forhold til hverandre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå