Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her? Noen som vet hvordan det går med henen evt? Hun skulle jo inn på sjekk på sykehuset i går. Håper det gikk bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Er her igjen jeg sjø:)

Dro inn på føden kl 21.30 i går og var vel fremme kl 22. Fikk komme inn til JM kl 22.30 og ble lagt til ctg-registrering. Lå ca 1 time. Lillegull var litt stresset, så det var derfor jeg måtte ligge så lenge. Hjerterytmen var oppe i 180 til tider... og hadde mye kynnere også. Tok blodtrykket og det lå på 140/95 så det var litt for høyt da, men urinprøven min var plutselig fin da. Hadde en dundrende hodepine som ble bare verre og verre, så de ville ikke slippe meg av syne sånn med en gang da....

Ble satt på ny ctg-registrering i 45 min og da begynte lillegull å roe seg litt. Så tok de blodprøver av meg fordi overlegen la merke til at jeg klødde meg litt her og der og ville derfor sjekke galle og lever for sikkerhets skyld. Har ikke fått svar på blodprøvene ennå.

Så resultatet ble da til slutt at dersom jeg på tro og ære kunne love at jeg kunne ta det heeelt piano hjemme så kunne jeg få reise hjem. Overlegen trakk sambo til side for å spørre om det virkelig var sant at jeg klarte å overse husvask, søpla, klesdunken osv, for hvis jeg i det hele tatt prøvde meg på noe som helst så kom ikke blodtrykket til å gå ned og da ville de heller legge meg inn:( For jeg var jo så absolutt i faresonen mente de.....

Så i morgen skal jeg tilbake på sykehuset for ny kontroll og vise de at jeg har vært flink å roe ned:) Så i dag sitter jeg her da; alene hjemme og holder på å kjeeede meg ihjel, men har lovet meg selv å være flink pike og høre på legene.

Men jeg hadde nå gjort det rette da mente de på sykehuset; ved å komme inn til en sjekk:) var verdens koseligste jordmor og lege jeg møtte!

Var ikke hjemme før 02.30 i natt, så jeg gadd ikke å gå inn her å oppdatere for jeg var helt ferdig i kroppen.....

Formen er litt bedre i dag da. Har ikke vondt i hodet lengre, men føler som jeg har vært på fylla:)

Takk for at du tenkte på meg Alva!

Skrevet

Å så deilig at at gikk såpass bra! Har tenkt på deg og krysset fingrene, får håpe blodprøvene blir fine da. Der ser du, må høre på oss her inne ;-)

Vet hvordan du har det nå da om det er noen trøst, er også beordret til full hvile og kjeder meg! Får krysse fingrene for at blodtrykket ikke stiger mer og at urninen holder seg fin. Ha en fin dag videre :-)

Skrevet

Joda, de er sikkert fine sjø:) Var nok mer en sånn "føre-var-blodprøve" tror jeg. Skal ringe til sykehuset etterpå og høre på resultatene.

ja det er forøvrig skikkelig kjedelig å plutselig bli beordret til sofatjeneste nåtr man egentlig ellers er frisk og fin... Men men; dette er jo for lillegull sin skyld:)

Vi kommmer vel til å sees en del her inne da tenekr jeg:) he he

Ønsker deg også en strålende dag!

Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...