Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Siden ringen er litt stor for meg var jeg heldig nok til at jeg kunne bruke den forholdsvis lenge, men til slutt måtte jeg ta den av en god del uker siden pga vann i kroppen og har smokket den på nøkkelknippet inntil videre. Gikk forbi nøkkel i sted og så den og fikk plutselig lyst til å prøve om jeg fortsatt kunne presse den på meg om jeg prøvde. Haha... ;-) Fikk den ikke engang ned til knoken jo, stoppet opp midt på mellomleddet på fingeren og satt bom fast der! Derimot passet den ganske fint på lillefingeren nå da. Nei, den får nok heng epå nøkkelknippet litt til, men gleder meg til å kunne ta den på igjen!
Xenaen Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Hehe, ja det er nok like greit å IKKE ha ringene på nå for tida! jeg finner jo ikke støttestrømpene mine, dvs har funnet den ene, så idag har jeg på en av dem, på den foten som plager meg verst. Jaja. og idag skal jeg vaske. Sukk...
Forskeren Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 He, he, jeg har ikke brukt min på ca. 8 uker... Ligger fint i badehylla, sammen med allianseringen som lengter etter en ny diamant etter fødsel... Men tar mannen "hintet"? Vi får se... Den ligger i alle fall lett tilgjengelig (må si at jeg kun forventer ny diamant fordi jeg fikk en sist, da)!
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Lov å håpe i hvertfall :-) Menn er utrolig lite flinke til å ta hin av og til! Jeg tok ringen av rundt uke 28-30 tror jeg det var, men da fikk jeg den fortsatt av og på meg da, bare at den var veldig trang og laget merke, så nå ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte bare prøve hvordan det lå an, hehe...
scubagirl med scubababy Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Ringen gikk av igår kveld for min del... Er nå i 29. uke, så det høres ut som om alt er som det skal og at det ar på tide at ringen ikke passer lenger... Forlovelseringen er glatt i gult og hvitt gull.. Men til jul fikk jeg en hvitt gull ring med diamant i. Den kan utbygges med flere diamanter, og fikk et tips tidligere i tråden her om å hinte om kanskje en diamant til fødselen hadde vært en fin gave??? Får si det så forsiktig jeg kan, så det ikke blir "mas" om smykker i denne tiden det blir nok andre utgifter til baby-ting..
AE❤️ Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er i uke 37 + 5 og bruker ringen enda jeg! Men følger med hver dag, kjedelig og plutselig ikke få den av seg
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Heldiggris! Skulle virkelig ønske jeg slapp alt dette vannet i kroppen. Er vondt og tungt, klarer ikke engang å lukke hånden helt eller krysse fingrene lenger og bare siden i går har jeg gått opp 0,5 kg, snart 28 kg i + totalt :-( Jaja, ikke så lenge igjen nå da, heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå