Gå til innhold

til dere som har født før..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var formen uka/dagne før?

jeg har blitt kvalm og uvel nå på slutten. kjenner også menslignene tak hver dag. kommer som regel bare en gang også går det ganske lang til til neste gang jeg kjenner det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var omtrent slik på meg sist også, men det varte i et par uker da før fødselen startet. Begynte rundt uke 37 og jeg fødte i uke 40 (en liten uke før termin). Vanskelig å si hvor nært forestående ting er. I går kveld f.eks hadde jeg svake og korte smårier/maserier med 3-5 minutters mellomrom i en times tid før de gav seg, kjenner det murrer endel nå og mer kynnere enn vanlig og er kjempekvalm, men har ikke følelse av at det er fødsel like rundt hjørne heller, har 2,5 uke til termin.

Skrevet

Har vært i helt fin form jeg, begge gangene...

Når det første menslignende taket har kommet, har det vært full rulle rett i åpningsrier og fødsel...

Ingen forvarsler i det hele tatt liksom...

Skrevet

Nei ingen forvarsel. Dvs hadde forvarsler lenge før, men de var ikke starten på noen fødsel - så kom fødselen som julaften på kjerringa begge gangene! Jeg går med slike masrier som deg, men jeg regner med at fødselen starter uavhengig av dem!

Skrevet

Hei hei. Du forklarer hvordan jeg føler meg no!

Med de to andre hadde jeg ingen varsel, men nå er jeg småkvalm og får mens lign. smerter på riene/kynnerene..., men tror nok det fremdeles kan ta opptil 1 uke 2.... MEN øker intensiteten og de kommer hurtigere, er det på tide å time de og ringe jm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...