Lykkebarn og Mathilde Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 God pinse jenter og alle småttiser. Nå vender vi nesen mot Kristiansand og masse familie og venne besøk. Er ikke på DIB før tirsdag igjen. Kos og klem fra alle oss tre
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 God tur dere tre! Kos dere masse :-) Stor klem fra oss
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 gooood pinse til alle sammen!! Og goood tur til Kristiansand! :-)
Millapril Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 God tur, og kos dere masse. Vi sees på treff til uken, og da har vel du bursdag?? Kake/dessert på gang!
Bellen^2 Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 God pinse:) Kos dere masse på familie- og vennebesøk. Vi skal holde fortet her inne på DIB til du er tilbake:) Klemmer fra Sebastian og meg
Tussi og Maja Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 God pinse ja jenter og småttiser! Her i huset får vi besøk av farfaren til Maja. Det blir hyggelig. Eller har vi sagt ja til litt av en utfordring i dag. Vi skal passe to tvillinger på to uker mens mammaen er hos fysioterapeut. Huff! Tre små barn og to voksne. Det er vel ikke lurt at babyene er i flertall?! Kjenner jeg gruer meg, håper de sover begge to hele tiden! Ser for meg at både Maja og de to slår seg vrang på samme tid. Hadde vært kult!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Hehe det var i dag det ja. Lykke til! Det går sikkert bra, og starter alle tre på en gang så...eh ja, da får mannen din ta tvillingene. Du er tross alt moren til Maja, man tuller ikke med det båndet der...og greier ;-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Håper det gik fint med dere alle sammen i dag...hehe Vi får besøk av farfar og onkelen til Benedicte i helgen for på søndag skal vi dåp. Er glad vi skal ha det hjemme hos mamma, da slipper jeg å stresse så masse,hehe Kos dere masse både store og små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå