Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Leste at du hadde vært på duotest og at blodprøven ikke var så bra.... Men, det trenger vel ikke nødvendigvis si at det er noe galt. Uansett, så er det beintøffe uker du har foran deg nå med alle tanker og følelser, i tillegg til dårlig form. Prøv å ta det med ro, hvil deg og ta vare på deg selv. Jeg husker alle rare og vonde tanker selv fra de ukene, før man "visste" noe mer......angret på hele testingen til slutt jeg......Men som regel så går det bra - husk det! Skal sende deg lys og gode vibber:-) Klem fra
brumlemor Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Kjenner meg veldig godt igjen i ordene til attpåklatten. Ta det med ro no, slapp av og ta godt vare på deg sjølv. Det går som regel bra. Husk på at det er mange her inne som tenker på deg no. klem
strikkballen Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Uff, dette var trist. Men som Attpåklatten sier - dette behøver ikke bety at noe er galt. Jeg har to bekjente som tok duotest, og der blodprøven var slik at de anbefalte fostervannsprøve. Alt var helt i orden med begge. Har lest om flere tilfeller også. Men - dette hjelper jo sikkert ikke deg så mye nå - usikkerheten sliter jo, og jeg har forstått at du er mye kvalm i tillegg. Sender deg en stor trøsteklem, og håper du får litt tid oppi alt til å ta vare på deg selv! STor klem
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Jeg signerer på det Klatten sier, Maud. Prøv å tenke positivt! Vet det ikke er lett men prøv i allefall :-) Stooooor Detgårbra!klem fra meg
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 klemmer sendes i bøtter og spann. tenker masse på deg om dagen.
Travelmor Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Mange gode tanker og masse lykke til! tvi, tvi for dere:-)
Maud Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Takk for gode tanker. Jeg kjenner meg igjen i det du sier Klatten, angrer på hele testingen! Det er noen ting i livet som er en sjanse å ta og en av dem er å få barn. Mange ting som kan gå galt... Det er allikevel størst sjanse for at det går bra. Blodprøven viste heller ingen alarmerende høy fare, så det er det jeg sier til meg selv: det er 99.5% sjanse for at det ikke er noen kromosomfeil og hvor mye skal den siste halve prosenten få rasere livet? Stort sett klarer jeg å berolige meg selv, men jeg kjenner at gleden er mer forbeholden nå. Det gjør at jeg heller mot fostervannsprøve selv om jeg i utgangspunktet er skeptisk. Hvis vi får det mest sannsynlige svaret, kan vi glede oss de resterende ukene av svangerskapet. Takk til dere andre som heier og tenker på meg. Det er godt!
Tiggywinkle Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Kjære deg Maud Vet akkurat hvordan du har det nå... En liten trøst kan kanskje min historie være. Som du kanskje husker hadde babyen min en nakkefold på 10 mm...svært stor. Vi hadde tøffe dager frem mot og etter morkakeprøve, men alt viste seg til slutt å være bra. Angret også på hele testingen. Krysser fingrene og tenker på deg, som du selv sier er sjansen størst for at alt er bra. Stor varm klem
♥Snulder Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Krysser fingrene for deg og håper alt er ok. Som du selv sier, så går det som regel bra!!!!
Karomamma Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 Nå leste jeg det også, skjønner at du er rådvill og nervøs, Maud!!! Det vil helst gå bra, heldigvis. Vi tok fostervannsprøve - litt pga alder, litt for å være på forberedt på alle eventualiteter og også fordi Karopappa er adoptert og ikke kjenner historien sin i det hele tatt. Jeg synes tryggheten om at vi ville få en sjanse til å forberede oss mentalt hvis det skulle være noe, var det viktigste. Men ukene da vi ventet på svaret, kjentes likevel veldig lange. Uansett hva dere bestemmer dere for, er det viktig at dere gjør det som føles greit for dere!! Og som flere her sier, er det noen ganger slik at man sparer seg for en god del bekymring ved ikke å teste. Masse, masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå