Big mama;) Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 hei:) når fikk dere mensen tilbake etter at dere sluttet å amme? gikk det lang tid??
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Ja, det tok laaaang tid syntes jeg, fikk nesten litt noia! Men egentlig var det vel bare 1-2 mnd det tok!
selma07 og engel Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg fullammer og har fått mensen.. Babyen min ble født 30. januar.. så det tok altfor kort tid kan man si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå