Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg skal til legen imorra og prøve å få ny sykemelding. Har fått begynnende bekkenløsning, har til tider gangsperre, deppa og kynnere hver dag.
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er sykemeldt ja.. Har dessverre vært det siden uke 8, og er nå i uke 23.. Mest sannsynlig kommer jeg ikke tilbake på jobb før etter permisjon heller. Jeg sliter med lavt blodtrykk og blodtrykksfall, og får bare beskjed om å ta det med ro. Lykke til til deg, håper det ordner seg slik du vil:-)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg ble sykemeldt 50% for 2 dager siden. Har kjempevond bekkenløsning og en veldig stillesittende jobb, så jeg skal jobbe halve dager - i hvert fall i 2 måneder fremover.
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er 100% sykemeldt på 4.uken nå pga mye kynnere. Jeg har svak livmorhals og født prematurt før, så derfor mener legen det er best jeg holder meg hjemme. Jobber med psykisk utviklingshemmede, og det kan bli endel tunge tak. Håper jeg får jobbe littegrann snart, for ellers er jeg i god form og dagene kan bli litt lange
attpåklatt!! Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Sykemeldt her og ja... Var det først pga kvalme, så litt friskmeldt, så 50% sykemeldt, men nå 100%. Dette pga bekkenløsning. Jobber på sykehjem, så det ble for tungt og vondt, selv om de tilrretela mye for meg. Kanskje eg prøver meg litt igjen senere, vi får se hvordan det går!
Serial mom Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Har vært sykemeldt siden slutten av april pga ekstrem kvalme. Gikk rett over til 3 ukers fri fra 17 mai av(de jeg jobber med skal på kurs/evaluering),men hadde måttet sykemelde meg fortsatt pga kvalmen om jeg ikke hadde hatt den ferien nå. Er 14+2 idag.
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har vært sykemeldt mer eller mindre siden Februar. Jeg har vært mye kvalm med oppkast, og nå er jeg borte pga trøtthet og astma allergi. Jeg er nå i uke 26 akkurat nå er jeg 50% sykemeldt men synes det begynner å bli tungt å jobbe annen hver dag. Trives veldig godt med hjemme dagene mine. Jeg jobber i barnehage og synes at dagene kan bli litt slitsome og hektiske. Håper på 60% eller full sykemelding fra midten av juni.. vet det kan virker dumt å ville være sykemeldt... men jeg synes kroppen min fungerer bedre når jeg ikke har vært på jobb.
Helga-Marie Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Hei jeg er sykemeldt siden uke 8 er nå 13 uker.Har fått kjempe bekkenløsning.er hos fysoterapauten 2 ganger i uka.Har vært sykemeldt begge svangerskapa tidligere,pga bekkenet.Nå er de litt redd fpr at det kan bli kronisk:((
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Jeg også, har hatt to måneder med full sykemelding pga kvalme, men er nå tilbake 50 % får se hvordan det går. har en fysisk jobb. Var sykemeldt nesten hele tiden sist også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå