Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har ikke vært her inne på en god stund, så her er det visst noe jeg ikke har fått med meg. Kan noen fortelle meg hvordan man får sendt en PM?
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Nåe du går inn på din side og oppretter profil krysser du av for post/at du kan sende og motta post. Da kommer det en ekstra link på din side når andre går inn og de kan sende deg post og omvendt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå