**Hege&Amalie** Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 når jeg har kynnere og det er ganske ofte... så føler jeg at jeg blir svimmel og får ikke puste skikkelig... blir på en måte helt ullen i hodet... noen andre som har det sånn eller vet hva det er??? er 35+2 i dag...
Ikkelektuell Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Tror det er ganske vanlig (livmoren presser kanskje på hovedpulsåren din), men hvis du er urolig synes jeg du skal ringe legen eller føden.
atwist Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 jeg er 34+0 i dag har det akuratt som deg ! veldig ubehagelig og har jo 6 uker igjen så det blir lange uker .du er helig som har en fast dato og forholde deg til.
**Hege&Amalie** Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2007 ja, heldigvis for det... føler jo jeg skal falle sammen når de kommer når jeg står eller går....
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 jeg sliter også med det, vanskelig å puste når kynnerene kommer..tror det er normalt,men har ikke no forklaring på det. (men regner med det er press fra livmor/baby som gjør det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå