Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

morgenstund er tull i grunn...men etter bøttevis med kaffe,så begynner jeg å fungere ;o) man skal da få mer energi når det våres og det går mot sommer?? er jo omvendt her jo! tror jeg har fått sovesyke eller noe.

men er jo greit å være så innmari slapp også.for da gjør jeg husarbeid for å holde meg våken,hehe..så noen dager til nå,så er vel hele huset i nesten samme forfatning som for en god del mnd siden....yeh..

ha en super dag da.her regner det,men er utrykt for solnedfall enkelte steder.. =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guddddddd mårning til deg også ;-) Jojo har vært tidlig oppe idag, men supertrøtte mamman klarte å lure henne til å sove (ye rait.....) LITT lenger...

Blir lite husarbeid i denne heimen idag, må sende innkallelser til styremøte og lage bemanningslister helt frem til høsten... jippi.....

Av den grunn så sendte jeg like godt bilen med mannen idag så jeg ikke skal bli fristet til å finne på noe annet ;-)

Skrevet

her sover minisjefen.godt plasert under bamsen =0) må gjemme ansiktet under den,hvis ikke blir det ikke rett.

lur du,som sendte bilen bort,hehe. plutselig funderer jeg på om den vindusvasken er så viktig alikavell....tror heller jeg vil lage takkekort eller skrive ut bilder,eller bare dibbe,eller........

Skrevet

God morgen! Jeg liker ikke kaffe for tiden jeg, så jeg er bare trøtt og gjespete selv om jeg sover masse. Her har vi en polsk dame som kommer en gang i uka, det er vel anvendte penger. Ingen krangler om hvem som skal gjøre hva...

Her skinner sola!

Skrevet

ja men maud.du har lov å være gjespete ;o)

håper det går bedre med kvalmen snart.tenker mye på deg =0)

Skrevet

Mornings til deg og:-)

Drit i husarbeid - det er kjedelig!

Gjør noe hyggelig - gå en lang tur - plant noen blomster, så noen solsikker og la alt inne få være i fred:-)

På denne tiden av året vil jeg helst være ute hele døgnet jeg (unntatt natta for da er jeg så trøtt;-)

Sitter inne på jobben, og benytter enhver anledning til å pusle ute når jeg kommer hjem.

Er så ivrig at jeg gjerne klipper hekken til naboen og sånn for å ha en grunn til å tusle rundt og stelle;-) Storkoser meg ute og kjenner at det gir god energi i sinn og kropp:-)

Så kom deg ut i været med go`gutten:-)

Skrevet

ja,men klatten......det FOSSREGNER der ute !!!!

å her er det ingen vits i å plante verken det ene eller andre.naboens brekende ulldotter spiser det opp.har kun et plommetre igjen som di ikke har oppdaga....men senere i sommer skal jeg kjøpe ampler å henge opp masse blomster i. =)

Skrevet

åh, klatten, kan du ikkje komme her og hjelpe meg med hagen! Her er det stor manko på grønne fingrer! Her er det heilt ufrivillig blitt naturhage....men ser med lengsels blikk på alle dei fine hagene i nabolaget.

Skrevet

*ler*

Alt er relativt sier nå jeg da.... Hadde jeg vært nordpå hadde det sikkert også vært uaktuelt å plante blomster ;-)))

Skrevet

god morgen der borte!!!!!

enten så kan du jo dibbe, og heie på meg mens jeg skriver oppgave, eller så kan du planlegge pølsefest enda en gang....

dessuten du , å gå tur i regnet for en nordlening er det deiligste som finnes, og det vet du! :-)

he he pell deg ut litt , med han goprompen i vogna, og vips.... tryll tryll du er i strålende humør, og antagelig helllig overbevist om at sola skinner et sted i nærheten i alle fall!

klem klem klem klem klem klem klem

:-)))))))))))

Skrevet

Gull i munn og sover fortsatt.

Kaffe er absolutt tingen.. Men husarbeid for å holde seg våken høres leit ut. Skal sende deg noen kontantkort på søvn!

Vi forsov oss forresten skikkelig i dag. Det er liksom noe galt når du blir vekket av tassende barneføtter og fnisende latter. Det var Knoll og Tott som hadde fest etter å ha robba kjøkkenskapet for søtt.

Det var litt av et basketak før alle de fem som skulle ut, kom seg ut dørene med god hjelp av mor! Det var også litt av et sauetråkk etter dem på badet, kjøkkenet, gangen og stua..Men nå skinner det - nesten. Syns litt synd på travelmannen som løp fra frokosten sin. Men det er vel sånt man må regne med på slike dager.

Skrevet

ja,sier det jeg å."kom hit med dine grønne fingre klatten!" =0)

dritgrei...

jeg vil IKKE planlegge noe pølsefest med det første ;o)

er glad det er 4 år til neste store pølsefest jahehe

nordlenning som er avklimatisert tenker jeg =) kan ikke fordra regn jeg.uff å usj...

å han goprompen ja....han er sur og grinete,blir det ikke tenner av det her,så skal jeg kjøpe tenner til han...;o)

er i litt sånn midt på humør,hahah.

men heier på deg og skrivinga.

å heiåheiåhei å hååååååååå!!!!

Skrevet

hehe... Dette får meg til å begynne å grue NÅ for hva som venter meg i august.... Alenemamma tilværelse og 150% jobb :-(

Synes jeg ser oss på mårran... Hverken Jojo eller jeg synes noe om stress på mårran ;-)))

PS; Jeg haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater bemanningslister/turnus eller hva dere nå kaller det! Merker at jeg har vært borte leeeenge ;-/

Skrevet

kjøpte et sånt kort i går.ble en liten time da =)

å det gjorde susen.var lys våken til langt på natt,hahaha.

er ganske greit med husarbeid.man holder seg jo våken,og får gjort det som har blitt utsatt leeeenge...

forsov oss vi å.men ungene kom seg til skolen før kl klang...

dagen blir ødelagt med slikt stress egentlig.

bare junior som slapp det.han sov til kl 10...;o)

Skrevet

lenge til august =)

først skal du nyyyyte en lang sommer,og jojos ville påfunn.

så kan du begynne å tenke på jobben.sånn ca en uke før start.

lister er domme ja.liker ikke handlelista mi engang jeg...

Skrevet

God morgen!!

Ikke særlig med sol her heller...så kom svigermor på morningen og det var ikke akkurat solskinn det heller..hehe..neida hun er faktisk veldig hyggelig!

Du, rotet forsvinner ikke det, ta det når du har overskudd, du trenger nok litt hvile nå etter alt, konf. og greier.

Ha en fin dag =0)

Skrevet

Ser forresten at du er nordlening du....

De e æ og!

Skrevet

jepp =)

ækte bøfjæring...men fløtta dærifra,havna te slutj i trøndelag ætte nån år i troms.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...