Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er kjempe betatt av mannen min sin kompis. Han og kona er et vennepar av oss, vi har kjent dem i mange år og er mye sammen med dem. Jeg har alltid vært betatt av han og jeg tror det er gjensidig. Vi har alltid hatt en flørtene tone og ved en hver anledning tar han på meg. Vi har en lett flørtene tone alle sammen så det er ikke mistenksomt. Jeg blir bare mer og mer betatt av han. Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke la være å tenke på han. Og vi kan ikke bare slutte å være sammen med de. Huff, jeg liker ikke denne situasjonen og jeg klarer ikke styre følsene mine... Noen som har vært i en lignende situasjon? Tror dere det går over? Må jo legge til at jeg er vilt forelsket i mannen min og vi har det godt sammen, vi har et bra sexliv, snakker godt sammen og er "The perfect couple". Men nå er jeg altså betatt av en annen mann også...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Kan du ikke bare være litt betatt i all hemmelighet? For du vil vel ikke miste det fine du og mannen din har? Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare tidd helt still og ventet på at det går over. Det er ikke vits å såre noen for at du er litt betatt. Og så kan du jo prøve å tenke gjennom de enorme konsekvensene det ville hatt for dere alle om du sier noe. Alle kan bli betatt innimellom. Det betyr ikke at vi ikke er fornøyd med det vi har. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Ja, jeg kan jo ikke gjøre noe annet. Men det er litt slitsomt for jeg tneker så mye på han. Og jeg vil det jo egentlig ikke. Kjenner det kiler i magen hvis han ringer eller sender mld og jeg gleder meg som en unge til vi skal være sammen med de. Venter på at han skal ta på meg og smile til meg. Huff, jeg får så ufattelig dårlig samvittighet i tillegg...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Kunne vært meg som skrev det der for et par år siden... Hadde det på akuratt samme måte! Men det gikk over etter hvert da, men tok sin tid, var vel betatt i 5-6 år!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er enig i at du burde la dette gå forbi i stillhet. Og så tror jeg det kan hjelpe hvis du prøver å legge merke til negative ting ved han fra nå av. Tenk over de tingene ved mannen din som du synes er positivt, så vil du kanskje se at han ikke innehar alle de samme egenskapene. Prøv å se han med objektive, og ikke betatte øyne. Det er jo gjerne sånn at man blir litt blind når man først blir betatt.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 For å utdype det litt da så er det veldig seksuelt. Jeg vil gjerne ha sex med han og kjenne han, ikke nødvendigvis være kjærsten hans. Jeg vet han har mange negative sider, spesielt som mann/kjærste men jeg vil ha sex med han! Men som dere sier, jeg må bare la dette gå over. Det har holdt på i ca 4 år nå, så det går vel over snart får vi håpe... Men det er som sagt så tungt, vil jo ikke føle sånn. Føler at jeg er utro mot mannen min, men jeg klarer jo ikke gjøre noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå