Moonflower Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 I morgen er jeg 28+1 og hopper videre!! Dette trimesteret som jeg hadde forberedt meg på skulle være laaaaaaaaaaangt har gått så fort at jeg nesten ikke skjønner det! Skal sies at det har skjedd mye utenom i løpet av denne tiden også, og alle dagene føles for korte. Men nå går det altså lyskjapt mot august og forhåpentligvis fødsel omtrendt på termindatoen (I wish hehe) Så var det bare å få begynt på innkjøpene... må jo ha vogn, seng, bilsete, få malt rommet .... etc etc .. Tror nok den siste tiden kommer til å gå minst like fort!! (Bortsett fra siste uka sikker hihi) Yuhuu!!! )
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Hehe.. gratulerer så mye da, med vel overstått trimester=) =) =) Ja jeg trodde aldri dette trimesteret skulle ende.. men ser jeg har bare rett over en uke igjen.. helt ufattelig!!!! ;) Syns gjerne tida kunne gått litt fortere uansett jeg da... er jo så utålmodig hehe=) Du får kooose deg videre på 3.trimester, så snakkes vi der om ikke så altfor lenge=) hold av plass til meg du;) Lykke til videre!!!! =o)
Brenda med 2 ute Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jepp, jepp! Gratulerer! Jeg skal også over til 3 trimester i morgen, håper det går fort nå asså=) Nå skal jeg kose meg med inkjøp til bebien=) Gensere, bodies, kluter og tåteflasker og masse annet hi hi skal bli så morsomt! Hvor skal du føde?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Me too!! Termin 18.august eller??? Litt rart dette terminbytte her oppe. Hopper fra uke 27+6 til 28+1 .. Hva skjedde med 28+0?? Det er der jeg er i morgen da, og da regner jeg meg å være på 3.tri. Og med tanke på at jeg bruker UL-termin og ikke menstermin, så fortjener jeg inn på 3.tri i morgen (ble flyttet 10 dager fra 8. til 18.aug....) Lykke til
Brenda med 2 ute Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Synes jeg fortjener og hoppe over til 3 trimester også. Blev flyttet på ul til 18 august fra 10 august. Vi får se vad som stemmer da=) He he, en del som skal ha 18 august for det da virkerdet som, morsomt! Hvor skal dere føde?
Moonflower Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2007 Jeg ble også flyttet fra 4. til 18.august så jeg trodde det skulle vare så uendelig mye lenger med hele 14 DAGER ekstra...! Så feil kan en ta hehe Jeg skal føde i Skien, dere da?
Brenda med 2 ute Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har fått plass på Ullevål sykehus=) Vi får se om det blir den 18e=) Synes at den 10e passer bedre jeg både når det gjelder venting og unnfangelse=) Ja ja Lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Levanger blir fødested her. Kjenner mange som skal ha rundt midten av august, så jeg tror det kan bli fulltpå føden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå