Gå til innhold

Går vi for fort fram ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt sammen med en herlig fyr, vi har vært sammen i ca 2 måneder nå og han har truffet barnet mitt og liker hun veldig godt, har også truffet familien og de liker oss veldig godt. Vi har det utrolig fint sammen, og det virker bare som han mener mer og mer alvor. Men siden vi har bare vært sammen i 2 måneder kan det gjerne virke som det går har gått veldig fort fram. Er redd for at han plustelig skal få kalde føtter eller noe å ombestemme seg ?! han er litt eldre enn meg og virker ganske klar for alvorlig forhold. men vet ikke om vi burde ta det langsomt siden det er barn involvert eller om å treffes så ofte som vi gjør er helt greit.. skal reise til utlandet sammen i sommer osv. har masse planlagt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe fasitsvar, du må gjøre det som føles rett for deg. Noen gifter seg etter 4 uker, mens andre ikke flytter sammen før det har gått 2 år. Ingen takler situasjonen likt.

Men det er viktig at du er åpen og ærlig om dine følelser, og forteller han at du er redd for at han plutselig skal gå... Men det er nok bare du som er litt nervøs for at dette skal skjære seg, men prøv heller å tenk at du fortjener en mann som denne :)

Dere har planlagt mye, og jeg tror ingen vil planlegge ting sammen med noen de egentlig ikke vil være sammen med.

Lykke til med forhold og familieliv :) :)

Skrevet

Anonym, jeg har det HELT likt bare vi har vært sammen i 3 mnd hehe ! Og vi flytter faktisk sammen neste mnd ;)

Pratet masse og kommet frem til at dette er riktig, ikke minst føles det supert ! Som mamma til litjen sa, så finnes det ikke noe fasitsvar, man må prøve seg frem og ikke minst føle seg frem :) Lykke til !

Skrevet

åå gratuler da :) blir glad for å høre dette :) han hinter om masse ting hele tiden som at han vil ha barn, gifte seg osv.. pratet også om at han ville kjøpe en til større leilighet :) men har planer om å ta det med ro nyte denne nyforelska perioden til maksium

Skrevet

Vel jeg har vært sammen med kjæresten i 1 mnd å vi har begge truffet hverandres barn, og de har truffet hverandre. De leker kjempebra sammen å trives i hverandres selskap(19mnd og 22mnd)

Han bor 12 mil unna meg så ting hadde blitt vanskelig om vi ikke skulle involvere barna før etter mange mnd. For vi får jo omtrent bare sett hverandre i helgene å da har jo jeg snuppa, og han har jenta si annenhver helg. Men nå er de så små at jeg syns ikke det gjør noe at de blir involvert så tidlig.

Jeg har møtt hele familien hans og han har møtt min. Vi skal også til utlandet i sommer på ferie sammen, med begge barna.

Mulig det går fort fram men vi er begge klare for et seriøst forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...