Gå til innhold

Mye kvalm med gutt, lite kvalm med jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nydelig sønn fra før..Var MASSE kvalm med han. Nå har jeg bare vært kvalm i to dager, så gikk det over..Ikke merket noe siden..Kan si at jeg egentlig tilfører 1.tri, men spør her fordet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs hvor langt du har kommet det schnuppa =) jeg starta ikke med kvalmen før jeg var i uke 7-8, før det merket jeg ingenting =)

Skrevet

Var kjempe kvalm med nr en 1 det var gutt ikke kvalm med nr 2 og det var også en gutt:-0

Skrevet

Hey :) dei sei de er omvendt :) Når Marius kom til verden var ikkje dårli eller kvalm ...Og har vert bombesikker på at6 dette og er gutt..ikkje dårli i de hele tat ...Men etter 4 ultralyder sei dei jente :) så trur de er litt forskjellig ka kroppen din er bygd for :)

Skrevet

jeg fikk masse forskjellige svar sist jeg spurte, så du kommer nok til å få litt av hvert du og =) ingen logisk teori på noe som helst før du er på ul og får det bekreftet.

Skrevet

blir gal av å vente..hehevente i 9mnd til..snufs

Skrevet

Jeg kastet opp fra uke 7-8 til jeg var 7mnd på vei fikk jente.

Er nesten ikke kvalm denne gangen og tror d er gutt... Så er veldig forskjellig...

Skrevet

Jeg var utrolig kvalm og kastet opp hver dag i 17 uker i første svangerskapet. Da fikk jeg en jente.

Nå, denne gangen var jeg ganske kvalm og kastet opp i noen uker, men ikke på langt nær slik som første gangen. Og denne gangen ser det ut til at det blir en gutt da:-)

Skrevet

du får sikkert vite det i uke 18 da schnuppa =)

Skrevet

Jeg venter gutt, og var nesten ikke kvalm i det hele tatt... Var vel to uker jeg var litt uvel med dårlig matlyst, det var det! :-)

Skrevet

Dette er helt tilfeldig! Har hørt såå mange tilfeller der det ikke er hold i denne teorien (altså at ikke kvalm=gutt, veldig kvalm=jente)

Man må nok bare smøre seg med tålmodighet til man ser hva som er inni der......... :)

Skrevet

jeg vil heller si motsatt jeg da..

har to gutter:

nr en: litt kvalm i en totre uker,men ikke verre enn at jeg kasta opp max engang om morgenen og fortsatte dagen som vanlig

nr to: ikke en dag med kvalme,og formen var upåklagelig

nr tre:kvalm enda, 19+4 på vei,vært sykemeldt for dette fra uke 9 og delvis til nå,trøtt..dette blir ei jente

Skrevet

Sist jeg var gravid med snuppa var jeg i kjempefin form under hele svangerskapet. Litt hodepine og kvalme de føste ukene bare. I dette svangerskapet har jeg vært dårlig fra dag en. Har kastet opp etter dører og vegger, hatt hodepine, magevondt, bekkenløsning. Har vært sykemeldt mer eller mindre hele tiden. Har 3 mnd igjen. Det er nok veldig forskjellig fra person til person.

Skrevet

Heisann =) Var ikke kvalm i noen av svangerskapene mine. Fikk jente første gangen og venter gutt denne gangen

Skrevet

Jeg har vært kvalm og elendig fra ca uke 6 til ca uke 12 alle tre gangene. Fikk jente første gang, gutt andre gang, og venter visstnok gutt denne gangen også. Så for min del stemmer ikke dette...

Skrevet

Jeg var konstant kvalm fra uke 7 til 17 og jeg venter gutt. Tror det kommer veldig an på oss selv jeg. Jeg har i allefall utrolig lett for å bli kvalm til daglig også

Skrevet

Jeg er i uke 20, har vært kvalm i 3 uker i 1. trimester, ellers helt fin. Venter en liten gutt ;)

Skrevet

Jeg har en jente fra før og har nå gutt i magen. Jeg har aldri vært kvalm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...