Gå til innhold

Jeg vil også være med her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere jobbet som keramiker, men p.g.a. div. forandringer i livet, (f.eks. det at jeg har fått barn....), har jeg tenkt å gjøre keramikken mere til en hobbygreie, og i stedet jobbe med tekstil/klær. Jeg har alliert meg med to sy-glade venninner, (den ene har fagbrev i søm og er veldig flink), men fordi de bor ganske langt unna, (en to timer unna og en i Danmark), har jeg opprettet en nettadresse, som vi etterhvert kommer til å ta i bruk. Alt er veldig på ide-stadiet ennå, ideen er vel at hele opplegget foreløpig skal være basert på at vi lager det vi har tid og lyst til. Vi har alle tre foreløpig andre levebrød, så vi får føle oss litt fram.

Men kjempespennende med denne sida, det er utrolig inspirerende å lese om andres prosjekter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, helt enig!

det er viktig når man driver emd noe slikt, at drivkraften er det å ha det gøy!

jeg holder på så lenge jeg synes det er gøy, å den dagen det ikke er det, så kommer jeg nok til å slutte.

men gleden er jo stor når andre er fornøyde på produktet!

har holdt på siden i høst å lage vognposer, å har solgt over 30, å ingen har klaget! og det gjør at man vil fortsette. :):):)

men jeg har ingen annen jobb ved siden, er bare mamma jeg. så jeg må ta det veldig gradvis, etter hva lommeboka tillater meg..

har fått lånt litt penger privat, tok opp et lite "lån" i min manns firma, på 10 000kr. for det har jeg kjøpt utstyr, å symaskin og mye stoff.

så ifølge regnskapet er jeg "bare" på minus 4000kr nå! så når jeg går over i pluss, så skal jeg begynne med reklamering.

fikk masse tips i den andre tråden om hvor dette var å finne. Herlig!! gleder meg bare til jeg kommer meg dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...