Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 DET HAR JEG!!!! Jævla svigerbeist!!! blir snart gal av den hersens kjerringa! Samboeren min har en søster på 8 som vi har hatt på overnatting slik at svigermor skal få litt fri, da er hun såååå hyggelig helt til dagen etter for da er det glemt at vi har hjulpet henne liksom.. Da inviterer hun med sønnen sin (samboeren min) 1 uke til utlandet sammen med henne og lillesøsteren og storebroren, MÅ ikke tro at jeg er invitert med!!! Når familien min drar på turer i Norge og syden ja uansett hvor det er så er ALLTID min kjære hjertelig velkommen, om han ikke har penger til og dra betaler faktisk mine foreldre for han (eller jeg) Jeg er enebarn så da går det jo an at mine foreldre betaler av og til... Han har 3 søsken, men HALLO det går an å spørre om vi begge vil være med jeg hadde jo regnet med at jeg måtte betale selv! Vi gjør SÅ mye for det jævla beistet uten å få noe som helst tilbake, hele tiden er det noe dritt der hjemme som går utover VÅRT forhold! Takk til de som orket å lese dette innlegget, måtte bare få det UT!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Forresten så har vi vært sammen i 4 år, ennå så kan hun ikke invitere med meg. Jeg er der for å gjøre ALT for min samboer å henne. Den kjerringa er så innmari GAMMELDAGS!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Viss din mann reiser med de, uten deg, så er hann et like stort beist synes jeg da! Tankeløst kaller man slikt!!!
Anne-B. Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Jeg hadde rett og slett blitt sur om samboeren min hadde dratt, da.. I alle fall skulle han ha prøvd å fått tak i en billett til meg og, gjerne uten å si fra til svigermor Men hun er ikke sånn hun da, heldigvis.
missfixit Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Da hadde jeg blitt mektig forbanna hvis din sambo ikke sier ifra. (Jeg har det samme problemet her i gården, min mann er jo nesten redd sin egen familie og sier aldri ifra,) skikkelig dårlig gjort for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå